بيش از هزار نفر در خراسان جنوبي خون اهدا کردند - مجله اينترنتي هلو

بيش از هزار نفر در خراسان جنوبي خون اهدا کردند - مجله اينترنتي هلو

چهارشنبه 16 خرداد 1397
بيش از هزار نفر در خراسان جنوبي خون اهدا کردند - مجله اينترنتي هلو

بيش از هزار نفر در خراسان جنوبي خون اهدا کردند   www.holoo1.ir

محمد رضا عاملي مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی گفت: از شروع ماه مبارک رمضان تا دومین شب قدر یکهزار و 285 نفر برای اهدای خون به مراکز انتقال خون استان مراجعه کردند که یکهزار و 2 نفر موفق به اهدای خون شدند. . . .

به ادامه مطلب برويد

آقاي محمدرضا عاملی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شب گذشته همزمان با دومین شب قدر (21 رمضان) 358 نفر برای اهدای خون مراجعه کردند که از این تعداد 290 نفر موفق به اهدا شدند.


وی بیان کرد: همزمان با شب های قدر (13، 15 و 17 خرداد) پایگاه های اهدای خون شهرستان های بیرجند و طبس آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون هستند.


وی اظهار داشت: در حال حاضر سه پایگاه انتقال خون در میدان ابوذر و مرکز اهدای خون پاسداران بیرجند و یک مرکز در شهر طبس همه روزه از ساعت 20:30 تا 30 دقیقه بامداد به جز روزهای تعطیل برای اهدای خون باز است.


مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی گفت: در صورت افزایش مراجعه کنندگان برای اهدای خون، ساعت پذیرش و انجام خون گیری تمدید می شود.


وی افزود: با توجه به پایین بودن طول عمر برخی فرآورده های خونی و نیاز همیشگی بیماران، از داوطلبان اهدای خون درخواست می شود اهدای خون را منوط به شب های قدر ندانسته و در همه روزهای سال و ماه مبارک رمضان در این اقدام خداپسندانه سهیم باشند.


عاملی بیان کرد: میزان اهداکنندگان خون استان در دومین شب قدر امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل با 20 درصد کاهش مواجه شد. . .

منبع: ايرنا


مطالب مرتبط