loading...

مجله اينترنتي هلو

بازدید : 175

بیرجند دانش‌آموز بازمانده از تحصیل ندارد

اخبار خراسان جنوبي - بيرجند - آقاي محمد رضا ضيايي مدیر آموزش و پرورش بیرجند،  گفت: در آموزش و پرورش بیرجند ، دانش‌آموز بازمانده از تحصیل وجود نداشته و وضعیت پوشش تحصیلی در بیرجند از میانگین کشوری بالاتر است. ..

به ادامه مطلب برويد

مجله اينترنتي هلو : مدیر آموزش و پرورش بیرجند گفت: در آموزش و پرورش بیرجند دانش‌آموز بازمانده از تحصیل وجود نداشته و وضعیت پوشش تحصیلی در بیرجند از میانگین کشوری بالاتر است.

* به گزارش ایسنا منطقه خراسان جنوبی، محمدرضا ضیایی، امروز 28 آذر، در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در شهرستان بیرجند 60 هزار دانش‌آموز و ۴۲۰۰ همکار فرهنگی وجود دارد.
 

* وی افزود: افزایش مهاجرت روستاییان در اثر خشکسالی‌ها و افزایش جمعیت دانش‌آموزی آموزش و پرورش را با کمبود نیروی انسانی، فضای آموزشی و تجهیزات مواجه کرده است.
 

* مدیر آموزش و پرورش بیرجند بیان کرد: ۳۵۷ کلاس درس در سال تحصیلی ۹۷_ ۹۶ کمبود داشتیم که با افزایش تراکم کلاس‌ها، دونوبته کردن مدارس و اجاره فضاهای مورد تایید اداره نوسازی مدارس این کمبود فضای آموزشی در بیرجند را مدیریت کردیم.

* ضیایی ادامه داد: در حال حاضر مجتمع آموزشی و فرهنگی 36 کلاسه با کمک آستان قدس رضوی در زمینی به مساحت 11 هزار متر مربع در حال احداث است که تا مهرماه سال 99 به بهره برداری می‌رسد.

* وی با بیان اینکه در حال حاضر به دلیل کمبود فضای آموزشی 62 مدرسه بیرجند دو نوبته اداره می‌شود، تصریح کرد: در سایت مسکن مهر شهرستان بیرجند 224 کلاس درس و در شهرک‌های اقماری آن 69 کلاس درس مورد نیاز است.

* مدیر آموزش و پرورش بیرجند توضیحی در خصوص دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل نیز داد و بیان کرد: در آموزش و پرورش بیرجند دانش‌آموز بازمانده از تحصیل وجود نداشته و وضعیت پوشش تحصیلی در بیرجند از میانگین کشوری بالاتر است.

* ضیایی ادامه داد: سال گذشته 31 پایگاه برای دانش‌آموزان در معرض افت تحصیلی تشکیل و 600 ساعت کلاس آموزشی رایگان برای این دانش‌آموزان برگزار شد.

* وی به تجهیزات گرمایشی مدارس نیز اشاره و اظهار کرد: در هیچ کدام از مدارس از سیستم خطرساز استفاده نمی‌شود و امسال در سه مدرسه جدید سیستم گرمایشی راه‌اندازی شده است‌

* مدیر آموزش و پرورش بیرجند با بیان اینکه ۹۰ درصد مدارس بیرجند هوشمندسازی شده‌اند، خاطرنشان کرد: هوشمندسازی مدارس روستاها و شهرک‌های اقماری در دستور کار قرار دارد.

ضیایی با بیان اینکه امسال هیچ کلاسی بدون معلم در بیرجند نبوده است، اظهار کرد: لازم است سهمیه استخدامی آموزش و پرورش بیرجند افزایش یابد چرا که نیروهای تازه استخدام شده جایگزین معلمان بازنشسته شوند.

وی با بیان اینکه براساس قانون تنبیه بدنی دانش‌آموزان در مدارس ممنوع است، تصریح کرد: والدین می‌توانند گزترش هرگونه تنبیه بدنی را با شماره 32394240 درمیام بگذارند.

مدیر آموزش و پرورش بیرجند یادآور شد: در کنکور سال گذشته رتبه ۷ رشته تجربی توسط دانش‌آموز پسر شهرستان بیرجند و ۹۶ رتبه زیر هزار توسط دانش‌آموزان بیرجندی کسب شد که از افتخارات آموزش و پرورش بیرجند است.

وی با تاکید بر کاهش‌ آسیب‌های اجتماعی، گفت: باید تمام نهادها و خانواده‌ها برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در بین دانش‌آموزان تلاش کنند و آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند این کار را انجام دهد.

ضیایی اظهار کرد: در راستای پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان (نماد) در مدارس اجرا می‌شود.

* وی افزود: در همین راستا 240 دوره آموزش تخصصی در راستای اقدامات پیشگیرانه از آسیب‌های اجتماعی و 690 کارگاه آموزشی عمومی در قالب موضوعات مختلف برای خانواده‌های دانش‌آموزان برگزار شده است.

مدیر آموزش و پرورش بیرجند خاطرنشان کرد: امتحانات سال تحصیلی جاری در مقطع متوسطه اول از ۸ دی تا ۱۹ دی ماه، در مقطع متوسطه دوم از ۸ دی تا ۲۶ دی‌ماه و امتحانات دواطلبین آزاد از یک دی تا ۱۹ دی‌ماه برگزار خواهد شد. . . .

پايان

منبع : ايسنا

درباره اخبار روز ,
مجله اینترنتی هلو چهارشنبه 28 آذر 1397 زمان : 19:59 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
ما در مجله اينترنتي هلو با جديدترين مطالب درباره پزشکي،زناشويي،آشپزي،بارداري،کودک،تعبير خواب،مدل لباس،بيوگرافي افراد مشهور و .... در خدمت شما عزيزان هستيم
اطلاعات کاربری
داستان واقعي رابطه نامشروع با پسر شهرستاني

داستان واقعي رابطه نامشروع با پسر شهرستاني

کامران سرانجام توانست من را فریب دهد، زیرا او با اصرارتمام توانست یک روز به دور از چشم مادرم به خانه ما آمده و با من ارتباط برقرار کرده و  . .

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

لذت جنسي در دوران بيماري هاي مزمن

لذت جنسي در دوران بيماري هاي مزمن

افرادي که دچار بيماري هاي مزمن هستند چگونه از رابطه جنسي خود لذت ببرند؟

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

تجاوز به دختر دانش آموز توسط يک فوتباليست

تجاوز به دختر دانش آموز توسط يک فوتباليست

آقاي فوتباليست که دختر دانش آموز تجاوز کرده بود و باعث باردار شدن اين دختر شده بود

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

آمار سایت
  • کل مطالب : 12266
  • کل نظرات : 148
  • افراد آنلاین : 292
  • تعداد اعضا : 97
  • آی پی امروز : 429
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 5,746
  • باردید دیروز : 343
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9,610
  • بازدید ماه : 9,610
  • بازدید سال : 68,870
  • بازدید کلی : 3,930,251
  • کدهای اختصاصی