loading...

مجله اينترنتي هلو

بازدید : 6

روحاني جواب زحمات سپاه را داد

اخبار دولت و سپاه - آنقدر کار وجود دارد که برعهده نیروهای مسلح است و آنقدر وظایف سنگینی دارند که باید آنها را انجام دهند . .

به ادامه برويد

www.holoo1.ir

رئیس‌جمهور روحانی روز دوشنبه گذشته در دیدار با مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اظهاراتی گفته است:

   

- اینکه مقام معظم رهبری آن همه تاکید دارند و همینطور نسبت به نیروهای مسلح نیز همین نظر را دارند و بارها گفته اند نیروهای مسلح باید دست از اقتصاد بردارند باید نیروهای مسلح نیز رها کنند اقتصاد را و به مردم بدهند.


- به گزارش تسنیم، وی می‌افزاید: آنقدر کار وجود دارد که برعهده نیروهای مسلح است و آنقدر وظایف سنگینی دارند که باید آنها را انجام دهند. [۱]

*این اظهارات در حالی است که اولاً بعید است جمله عجیب و مختل‌المعنی «نیروهای مسلح باید دست از اقتصاد بردارند»! منسوب به هیچیک از مقامات ارشد نظام باشد. و رهبری نظام هم اگرچه سفارش دارند که نیروهای مسلح وارد فعالیت‌های اقتصادی نامرتبط نشوند اما سندی مبنی بر انتساب جمله «نیروهای مسلح باید دست از اقتصاد بردارند» به ایشان وجود ندارد.

-   و لذا سند این جمله که به معنی چنبره زدن نیروهای مسلح کشور بر اقتصاد ایران و نافرمانی آنهاست؛ بایستی از سوی دفتر رئیس‌جمهور محترم ارائه شود و گرنه برداشت به دروغ خواهد شد.

-   جدای از این، اظهارات روحانی و کنایه‌های او به نیروهای مسلح کشور در حالی است که هنوز چند روزی بیشتر از افتتاح پالایشگاه ستاره خلیج فارس توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الأنبیای سپاه پاسداران نمی‌گذارد.

-    افتتاحی که تهدید دشمن مبنی بر «تحریم بنزین» را بی‌اثر کرد اما دولت آقای روحانی به جای تشکر از سپاه، طریقی دیگر برگزیده است...

-    جالب آنکه سردار جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران در هنگام بازدید از این پالایشگاه تأکید کرده بود: «رهبری تنها حامی ما در ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس بودند .»[۲]

-     همچنین روحانی در حالی از نیروهای مسلح خواسته دست از اقتصاد بردارند! که همین چند روز قبل بود که وزیر کشور مجبور شد در پس ناکارآمدی‌ها و اشکالات دولت، به سپاه مجوز دهد که با قاچاق کالاهای اساسی مقابله کند .[۳]

-      ماجرای جالب‌تر هم قطع دست مافیای شیلات جنوب توسط سپاه است که برخی افراد در یک زد و بند غیر قانونی، پای کشتی‌های صیادی چینی را به آب‌های جنوب باز کرده بودند و موجب بیکاری ده‌ها صیاد در چند استان ساحلی ایران شده بودند.

-      ماجرایی که به برکناری یک مقام دولتی نیز منجر شد و فرمانده نیروی دریایی سپاه اذعان کرد در پس آن یک مافیا وجود داشته است .[۴]

-      بدهی‌های کلان دولت به یگان‌های سازندگی سپاه در اجرای انبوه پروژه‌های عمرانی دولت نیز مثنوی هفتاد من کاغذ است که به دلیل سماحت سپاه پاسداران؛ افکار عمومی چندان در جریان آن قرار نگرفته است.

 

-    با این پرونده آیا روا بود که رئیس‌جمهور محترم اینگونه مزد نیروهای دلسوز مردم را بدهد و با بی‌تفاوتی نسبت به این‌همه خدمات؛ درباره مافیای اقتصادی که این روزها موجب گرانی گوشت و مشقت معیشت مردم شده است، آدرس غلط بدهد؟!

-    گفتنیست، نیروهای مسلح کشور بر طبق قانون می‌توانند در زمان صلح برای فعالیت‌های عمرانی و کمک به اقتصاد کشور در ذیل نظر دولت و حکومت فعال باشند.

-     برخی محافل تحلیلی معتقدند گرانی‌های اخیر و ایجاد فضای نارضایتی، ناشی از فعالیت‌های یک باند مافیایی کلان است که قصد ایجاد «فتنه اقتصادی» در کشور را دارد.

پیش از روحانی، تنی چند از فعالان اصلاح‌طلب نیز با آغاز یک موج رسانه‌ای، به شماتت حضور سپاه و نیروهای نظامی در بخش‌های مرتبط با سازندگی و اقتصاد کشور پرداخته‌اند. . ..

پايان

منبع : مشرق نيوز

درباره اخبار روز ,
برچسب ها سپاه , دولت , روحاني ,
مجله اینترنتی هلو سه شنبه 07 اسفند 1397 زمان : 9:02 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
ما در مجله اينترنتي هلو با جديدترين مطالب درباره پزشکي،زناشويي،آشپزي،بارداري،کودک،تعبير خواب،مدل لباس،بيوگرافي افراد مشهور و .... در خدمت شما عزيزان هستيم
اطلاعات کاربری
داستان واقعي رابطه نامشروع با پسر شهرستاني

داستان واقعي رابطه نامشروع با پسر شهرستاني

کامران سرانجام توانست من را فریب دهد، زیرا او با اصرارتمام توانست یک روز به دور از چشم مادرم به خانه ما آمده و با من ارتباط برقرار کرده و  . .

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

لذت جنسي در دوران بيماري هاي مزمن

لذت جنسي در دوران بيماري هاي مزمن

افرادي که دچار بيماري هاي مزمن هستند چگونه از رابطه جنسي خود لذت ببرند؟

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

تجاوز به دختر دانش آموز توسط يک فوتباليست

تجاوز به دختر دانش آموز توسط يک فوتباليست

آقاي فوتباليست که دختر دانش آموز تجاوز کرده بود و باعث باردار شدن اين دختر شده بود

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

آمار سایت
  • کل مطالب : 12266
  • کل نظرات : 148
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 97
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 111
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 391
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 771
  • بازدید ماه : 2,727
  • بازدید سال : 34,048
  • بازدید کلی : 3,895,429
  • کدهای اختصاصی