loading...

مجله اينترنتي هلو

بازدید : 74

با تخریب پل روستای 'گلمزار به سرخ كلا' از توابع بخش دشت سرشهرستان آمل بر اثر سیل 13فروردین ماه جاری دانش اموزان روستای گلمزار این هفته به مدرسه نرفتند

به ادامه مطلب برويد

با تخریب پل روستای 'گلمزار به سرخ كلا' از توابع بخش دشت سرشهرستان آمل بر اثر سیل 13فروردین ماه جاری دانش اموزان روستای گلمزار این هفته به مدرسه نرفتند.


پل ارتباطی روستای ' سرخ كلا ' به روستای 30 خانواری گلمزار و فرعی به روستاهای آهنگركلا و وسطی كلا ' از توابع بخش دشت‌سر آمل، براثر بارش شدید باران وسیل روز13فروردین تخریب شده واكنون راه ارتباطی ساكنان روستای گلمزار به روستای سرخ كلا به طور كامل قطع است.
به گفته اهالی روستای ' گلمزار' دانش‌آموزان این روستا پس از تخریب این پل به علت نداشتن راه دسترسی نتوانستند دراین هفته در سركلاس درس در مجتمع آموزشی روستای ' سرخ كلا' حضور یابند.
شماری از اهالی این روستا می گویند، عمق كم دهنه پل و حجم ورودی آب رودخانه باعث شده كه دیواره های آن نشست كند وباعث تخریب آن شود.
آنان گفتند: با وجودی كه چند روزی از فروكش كردن حجم بالای آب رودخانه می گذرد ، اما بعد از بازدید روز بعد از سیل فرماندار شهرستان ، تاكنون اقدامی برای بازسازی آن صورت نگرفته است.
درحالی كه اهالی این روستا این اظهار ونظرها را داشتند، بیل مكانیكی اداره راه وشهرسازی شهرستان آمل به پاكسازی بستر پل برای نصب لوله های بتنی برای سازه های پل جدید مشغول به كار بود.
* پل جدید تا روزجمعه نصب وارتباط برقرار می شود
درهمین حال رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان آمل كه همزمان با حضور خبرنگار ایرنا درمحل این پل حاضر شده بود، گفت: از عصرچهارشنبه یك دستگاه بیل مكانیكی درمحل پل تخریبی این روستا حاضر شده ومشغول لجن برداری وآماده كردن بستر برای جانمایی لوله های بتن پل جدید است.
قاسم رمضانی افزود: درحالی كه این كار باید توسط اداره بنیادمسكن انقلاب اسلامی شهرستان انجام می شد، اما با تاكید فرماندارشهرستان آمل و اداره راه وشهرسازی با وجود نداشتن لوله های بتنی پل وتهیه آن از شهرستانهای همجوار سعی كرده آن را به این محل انتقال دهد.
وی اضافه كرد: حداقل تا روز جمعه وبا اضافه شدن ماشین آلات ولوله های بتنی , پل به عمق بیشتر نصب وعبور ومرور ساكنان روستای گلمزار با روستاهای اطراف فراهم می شود.
رییس اداره وراه وشهرسازی آمل همچنین اضافه كرد: این اداره علاوه براین روستا، مشغول بازسازی پل های روستاهای ' سنگ دركا و بلیران ' بوده كه توانسته این دوپل را برای تردد دوباره فراهم كند واكنون با سرعت عمل بیشتری پل تخریبی روستای سرخكلا به گلمزار را نصب خواهد كرد.
فرماندار آمل خسارت سیلی را كه 13 فروردین امسال چند روستای این شهرستان را تحت تاثیر قرار داده بود ، بیش از 12 میلیارد ریال اعلام كرد.
احمد منفرد روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت كه با جمع بندی و تكمیل گزارش بخش های مختلف ، بیشترین خسارت به روستاهای سرخ‌كلا ، نوده ، مزرس و گل‌مزار وارد شد كه شامل آبگرفتگی 50 واحد مسكونی و از بین رفتن خزانه برنج كشاورزان بود.
وی اضافه كرد: در بررسی ها و گزارش های  رسیده آب‌گرفتگی در روستای سرخ‌كلا و تخریب پل ارتباطی این روستا با روستای گلمزار بیشتر از دیگر روستاها بوده است.
شهرستان حدود 400 هزار نفری آمل دارای بیش  از 360 روستا است.
بارندگی شدید عصر پنجشنبه دوازدهم و روز جمعه سیزدهم فروردین در مازندران باعث جاری شدن سیلاب در بعضی شهرستان های این استان از جمله آمل ، بابل و سوادكوه شده بود.
بنا بر امار اداره هواشناسی در 15روز گذشته بیش از 80 میلیمتر باران درمازندران باریده كه معادل بیش از 12درصد كل بارندگیهای استان در طول یك سال بوده است.
رئیس گروه پیش بینی هواشناسی مازندران میزان بارش باران استان را درسال قبل 719 میلمتر اعلام كرد كه در مقایسه با سال 93 میزان بارش ها 2درصد بیشتر شد

گرداوري: مجله هلو

منبع: ايرنا

مجله اینترنتی هلو پنجشنبه 19 فروردین 1395 زمان : 9:27 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
ما در مجله اينترنتي هلو با جديدترين مطالب درباره پزشکي،زناشويي،آشپزي،بارداري،کودک،تعبير خواب،مدل لباس،بيوگرافي افراد مشهور و .... در خدمت شما عزيزان هستيم
اطلاعات کاربری
داستان واقعي رابطه نامشروع با پسر شهرستاني

داستان واقعي رابطه نامشروع با پسر شهرستاني

کامران سرانجام توانست من را فریب دهد، زیرا او با اصرارتمام توانست یک روز به دور از چشم مادرم به خانه ما آمده و با من ارتباط برقرار کرده و  . .

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

لذت جنسي در دوران بيماري هاي مزمن

لذت جنسي در دوران بيماري هاي مزمن

افرادي که دچار بيماري هاي مزمن هستند چگونه از رابطه جنسي خود لذت ببرند؟

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

تجاوز به دختر دانش آموز توسط يک فوتباليست

تجاوز به دختر دانش آموز توسط يک فوتباليست

آقاي فوتباليست که دختر دانش آموز تجاوز کرده بود و باعث باردار شدن اين دختر شده بود

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

آمار سایت
  • کل مطالب : 12266
  • کل نظرات : 148
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 97
  • آی پی امروز : 208
  • آی پی دیروز : 141
  • بازدید امروز : 533
  • باردید دیروز : 878
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,921
  • بازدید ماه : 1,411
  • بازدید سال : 49,020
  • بازدید کلی : 3,910,401
  • کدهای اختصاصی