loading...

مجله اينترنتي هلو

بازدید : 253

فن بازار

معرفی شرکت های دانش بنیان در سامانه فن بازار دانشگاه آزاد

مدیر سامانه فن بازار دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه درحال حاضر اطلاعات قریب به 350 محصول دانش بنیان در این سامانه بارگذاری شده است، گفت: بستر لازم برای معرفی شرکت های دانش بنیان در سامانه آزاد اکسپو فراهم شده است

به ادامه مطلب برويد        شركت هاي دانش بنيان ،سامانه فن بازار،دانشگاه آزاد

محسن ناصرالملکی در حاشیه چهارمین نمایشگاه فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا، افزود: سامانه فن‌ بازار دانشگاه آزاد اسلامی 'آزاد اکسپو' به منظور عرضه و نمایش تولیدات و محصولات مراکز رشد واحدهای دانشگاهی و شرکت‌های دانش بنیان زیرمجموعه این مراکز راه اندازی شده است.
وی گفت: سامانه فن بازار اکسپو دانشگاه آزاد زمینه‌ای ‌برای تجاری‌سازی ایده‌ها ‌و محصولات شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فن‌آور و همچنین ویترین عرضه محصولات و نوآوری‌ها در سطح ملی است.
مدیر سامانه فن بازار دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به نحوه راه اندازی سامانه فن بازار دانشگاه آزاد اسلامی نیز گفت: ایده اولیه این سامانه اردیبهشت ماه سال گذشته از سوی آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی مطرح و این سامانه با نگاه معاونت عملی و فناوری نیز مطابقت داشته و هدف اصلی از ایجاد آن تفویت اقتصاد دانش بنیان است.
وی بیان کرد:تا کنون فعالیت سامانه مختص شرکت های دانش بنیان، دانشگاه آزاد اسلامی بوده است اما با الزام رئیس هیات امنا و همچنین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی باید همه شرکت های دانش بنیان بتوانند محصولات و فناوری خود را در سامانه فن آور اکسپو ثبت تا یک بازار تعاملی جدی برای رقابت همه شرکت ها و فعالان حوزه فناوری فراهم شود.
ناصرالملکی با تاکید بر اینکه، سامانه فن بازار دانشگاه آزاد به منظور بازاریابی شرکت های دانش بنیان ایجاد شده است، گفت: در حال حاضر از 85 مرکز رشد این دانشگاه در سراسر کشور، اطلاعات 60 مرکز از 28 استان در این سامانه بارگذاری و این اطلاعات در حال تکمیل است.
وی همچنین با بیان اینکه، اطلاعات 347 محصول دانش بنیان در سامانه فن بازار وجود دارد گفت: تاکنون 882 شرکت دانش بنیان مدل نوع یک و دو محصولات و توانمندی های خود را در این سامانه به نمایش گذاشته اند.
به گفته مدیر سامانه فن بازار دانشگاه آزاد اسلامی، شرکت نوع یک علاوه بر داشتن مجوز دانش بنیان از دانشگاه ها، از مرکز معاونت علمی ریاست جمهوری نیز مجوز دریافت کرده اند، اما مجوز شرکت های نوع دوم محدود به دانشگاه ها است.
ناصرالملکی، یکی از برنامه های تعاملی دانشگاه آزاد با معاونت علمی و فناوری را فراهم کردن زمینه دریافت مجوز نوع یک برای شرکت های دانش بنیان نوع دوم که اطلاعات آنها در سامانه فن بازار دانشگاه آزاد اسلامی بارگذاری شده عنوان کرد.
وی همچنین با اشاره به اینکه، یک بخش ویژه در سامانه فن بازارتحت عنوان مدیریت یکپارچه خرید و فروش کالا طراحی شده است، گفت:از این پس همه تامین کنندگان بیرون دانشگاه آزاد و غیر دانش بنیان نیز امکان معرفی محصولات خود به بخش های مختلف صنعت کشور را خواهند داشت و یک فضای رقابتی در این حوزه فراهم شده است.
ناصرالملکی با اشاره به مزیت سامانه فن بازار بر سایر سامانه های مشابه گفت: این سامانه یک چرخه کاملی را از نقطه سفارش، خرید، ارسال کالا، خدمات پس از فروش و همچنین بازرسی کالا برعهده گرفته است، ضمن اینکه امکان خرید برخط ( ON LINE) نیز فراهم شده است و هر شرکتی ویترینی دارد که محصولات خود را ضمن نمایش به فروش می رساند.
به گفته وی، یکی دیگر از تفاوت های این سامانه با انواع سامانه های مشابه خود این است که اگر شرکت ها نیاز خاصی به مواد اولیه داشته باشن علاوه بر عرضه محصولات پنل تقاضا نیز در این سامانه طراحی شده است.
سامانه آزاد اکسپو به آدرس Azadexpo.ir فعالیت اولیه خود را در آذر 1393 و فعالیت رسمی خود را در اردیبهشت 1394 همزمان با سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی، پس از رونمایی توسط آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی آغاز کرد.
بازنشر : مجله اينترنتي هلو

منبع: ايرنا

شركت هاي دانش بنيان،دانشگاه آزاد،معرفي،ايت الله هاشمي،فناورانه

مجله اینترنتی هلو پنجشنبه 06 خرداد 1395 زمان : 10:46 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
ما در مجله اينترنتي هلو با جديدترين مطالب درباره پزشکي،زناشويي،آشپزي،بارداري،کودک،تعبير خواب،مدل لباس،بيوگرافي افراد مشهور و .... در خدمت شما عزيزان هستيم
اطلاعات کاربری
داستان واقعي رابطه نامشروع با پسر شهرستاني

داستان واقعي رابطه نامشروع با پسر شهرستاني

کامران سرانجام توانست من را فریب دهد، زیرا او با اصرارتمام توانست یک روز به دور از چشم مادرم به خانه ما آمده و با من ارتباط برقرار کرده و  . .

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

لذت جنسي در دوران بيماري هاي مزمن

لذت جنسي در دوران بيماري هاي مزمن

افرادي که دچار بيماري هاي مزمن هستند چگونه از رابطه جنسي خود لذت ببرند؟

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

تجاوز به دختر دانش آموز توسط يک فوتباليست

تجاوز به دختر دانش آموز توسط يک فوتباليست

آقاي فوتباليست که دختر دانش آموز تجاوز کرده بود و باعث باردار شدن اين دختر شده بود

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

آمار سایت
  • کل مطالب : 12266
  • کل نظرات : 148
  • افراد آنلاین : 284
  • تعداد اعضا : 97
  • آی پی امروز : 428
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 4,462
  • باردید دیروز : 343
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8,326
  • بازدید ماه : 8,326
  • بازدید سال : 67,586
  • بازدید کلی : 3,928,967
  • کدهای اختصاصی