loading...

مجله اينترنتي هلو

بازدید : 48

ورزشکاران ايراني  ورزشکاران ايراني يک طلا و دو نقره گرفتند

تيم ملي كشتي فرنگي نوجوانان كشورمان در روز نخست رقابت هاي جهاني اين رشته در گرجستان صاحب يك مدال طلا و دو مدال نقره شد

 به ادامه مطلب برويد

 کشتي گيران ايراني،ورزشکاران ايراني،يک طلا براي ايران،دو نقره براي ايران

رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان در شهر تفلیس گرجستان آغاز شده است و در پايان مسابقات روز نخست تيم ايران توسط يوسف حسينوند در وزن 63 كيلوگرم صاحب مدال طلا و محمدرضا مختاري و وحيد دادخواه در وزن 100 كيلوگرم صاحب مدال نقره شد.
 
نتايج كشتي گيران كشورمان در روز نخست به شرح زير است:
 
در وزن 50 كيلوگرم  پويا دادمرز در دور نخست مقابل الكساندر پچورنكا از بلاروس با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسید وی در دور دوم نیز مقابل گئورگی شوتادزه از گرجستان با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد و با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال، دادمرز به گروه بازنده ها رفت. وی ابتدا در این گروه  لوپو کنستانتین از رومانی را با نتیجه 7 بر صفر شکست داد و به ديدار رده بندي راه يافت اما در اين ديدار مقابل زائور نوریف از آذربایجان با نتيجه 6 بر 4 شكست خورد و پنجم شد.
 
در وزن 54 كيلوگرم رضا مردي پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل ساچين رانا از هند با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مسابقات بعدی، مردی از دور رقابت ها کنار رفت و يازدهم شد.
 
در وزن 58 كيلوگرم محمدرضا مختاري پس از استراحت در دور اول در دور دوم اربول باكايروف از قرقيزستان را با نتیجه 5 بر 2 شکست داد، وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل عبدالسامت باشار از ترکیه با نتیجه 5 بر 4 به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله دیوید جک راسل از آمریکا را با نتیجه 10 بر 2 شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. مختاری در دیدار پایانی مقابل والنتین پتیچ از مولداوی با نتيجه 5 بر يك مغلوب شد و به مدال نقره بسنده كرد.
 
در وزن 63 كيلوگرم يوسف حسينوند در دور اول دانيل جائو دي از پرتقال را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد وی در دور دوم مقابل ایگنازیو سانفلیپو از ایتالیا با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید. حسیوند در دور سوم و درمرحله یک چهارم نهایی مقابل هاریچیا پوقوسیان از ارمنستان با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله و برای حضور در دیدار فینال ریوما آنراکویو از ژاپن را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد و راهی دیدار فینال شد. حسینوند در دیدار فینال سرگئی استفانوف از روسیه را با نتيجه 10 بر 4 شكست داد و صاحب مدال طلا شد.
 
در وزن 100 كيلوگرم وحيد دادخواه پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل ماخومد ماخود از اوكراين با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 4 بر یک داود سلیم اولجان از ترکیه را شکست داد. دادخواه در دیدار نیمه نهایی نیز یوری ناکازاتو از ژاپن را 9 بر 2 شکست داد و به دیدار پایانی راه یافت. وی در دیدار فینال مقابل جرارد کورنیچزاک از لهستان با نتيجه 2 بر يك شكست خورد و به مدال نقره رسيد

پايان مطلب

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

مجله اینترنتی هلو چهارشنبه 24 شهریور 1395 زمان : 9:53 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
ما در مجله اينترنتي هلو با جديدترين مطالب درباره پزشکي،زناشويي،آشپزي،بارداري،کودک،تعبير خواب،مدل لباس،بيوگرافي افراد مشهور و .... در خدمت شما عزيزان هستيم
اطلاعات کاربری
داستان واقعي رابطه نامشروع با پسر شهرستاني

داستان واقعي رابطه نامشروع با پسر شهرستاني

کامران سرانجام توانست من را فریب دهد، زیرا او با اصرارتمام توانست یک روز به دور از چشم مادرم به خانه ما آمده و با من ارتباط برقرار کرده و  . .

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

لذت جنسي در دوران بيماري هاي مزمن

لذت جنسي در دوران بيماري هاي مزمن

افرادي که دچار بيماري هاي مزمن هستند چگونه از رابطه جنسي خود لذت ببرند؟

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

تجاوز به دختر دانش آموز توسط يک فوتباليست

تجاوز به دختر دانش آموز توسط يک فوتباليست

آقاي فوتباليست که دختر دانش آموز تجاوز کرده بود و باعث باردار شدن اين دختر شده بود

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

آمار سایت
  • کل مطالب : 12266
  • کل نظرات : 148
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 97
  • آی پی امروز : 207
  • آی پی دیروز : 141
  • بازدید امروز : 531
  • باردید دیروز : 878
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,919
  • بازدید ماه : 1,409
  • بازدید سال : 49,018
  • بازدید کلی : 3,910,399
  • کدهای اختصاصی