loading...

مجله اينترنتي هلو

بازدید : 199

سياه جامگان

خطر کنار گوش سياه جامگان

کنارگیری سرمربی و عضو هئیت مدیره باشگاه سیاه جامگان به دلیل آن چه شرایط مالی سخت این تیم لیگ برتری عنوان شده، زنگ خطر در اردوگاه این تیم مشهدی را به صدا در آورده است

به ادامه مطلب برويد

سياه جامگان در انتظار خطر

بعد چند هفته کش و قوس های فراوان این باشگاه خصوصی برای جذب حمایت های مالی، مدیران این باشگاه نظر خود مبنی بر منتفی بودن حضور در میادین فوتبال را اعلام کردند که نشانگر شرایط بحرانی تیم است.
در ابتدای فصل جاری مسابقات لیگ برتر، مدیران این تیم با حفظ سرمربی با تجربه خود، برگزاری اردوی خارجی و جذب بازیکنان تراز اول نوید روزی های خوبی را برای این تیم می دادند و حتی توانستند با چند بازی قابل قبول در هفته های ابتدایی لیگ در صدر جدول رده بندی لیگ قرار بگیرند.
اما با گذشت چند هفته آرام آرام ورق برگشت و این تیم با مشکلات مالی عدیده ای مواجه شد، با افزایش بحران مالی، مدیران این تیم توافق با محمد رویانیان مدیر عامل سابق تیم پرسپولیس تهران و نصرالله پژمان فر نماینده مجلس شورای اسلامی را دستور کار خود قرار دادند تا تیم را از شرایط بحرانی خارج کنند.
رویانیان تمام تلاش خود را برای جذب اسپانسر و دریافت بدهی تیم سیاه جامگان از فدراسیون انجام داد ولی او نیز کاری از پیش نبرد و وضعیت این تیم روز به روز وخیم تر شد.
مهدی اختری مدیرروابط تیم سیاه جامگان با تایید شرایط بحرانی پیش آمده، از تصمیم مدیران تیم برای واگذاری آن در هفته های آینده خبر داد ، بنابراین باید منتظر تغییرات گسترده تری در این باره بود.

***کنار گیری فرهاد کاظمی
این سرمربی با تجربه، که تیم را در اواسط فصل قبل تحویل گرفت با جذب و جا به جایی چند بازیکن، تیم را در شرایط سخت مدیریت کرد و توانست در دیدار پایانی، تیم را از سقوط به دسته پایین تر حفظ نماید تا سهمیه لیگ برتری مشهد کم نشود.
کاظمی بعد از گذشت چند هفته از مسابقات لیگ برتر، سخن از مشکلات مالی این تیم به زبان آورد و سرانجام بعد از دو باخت پیاپی در هفته های هشتم و نهم لیگ مقابل استقلال تهران و سپاهان اصفهان و در آخرین روز آبان ماه 95 به طور رسمی قطع همکاری خود با تیم سیاه جامگان را اعلام کرد و دلیل اصلی آن را بی پولی این تیم نامید.

***استعفای محمد رویانیان
رویانیان نیزمدت کمی بعد از انتصاب خود در هیات مدیره سیاه جامگان ، قول خود مبنی بر جدایی او از تیم در صورت رفتن کاظمی را عملی کرد و گفت که' قصدم کمک به این باشگاه بود که متاسفانه میسر نشد حالا نیز اعلام می کنم دیگر مسئولیتی در این تیم نخواهم داشت'.

***جدایی سرپرست تیم سیاه جامگان
رضا رهقی، سرپرست تیم سیاه جامگان نیز بعد از شرایط به وجود آمده و کنار گیری اعضای این تیم روز شنبه استعفای خود را تقدیم مدیران باشگاه کرد تا از این پس عهده دار مسئولیتی در این خصوص نباشد.

***تحریم تمرین
اغلب بازیکنان تیم سیاه جامگان به دلیل مشکلات مالی و وضعیت نامعلومی که در این تیم وجود داشت تصمیم گرفتند در تمرینات شرکت نکنند وبه تحریم تمرین بپردازند که در نهایت تمرین این تیم به طور رسمی انجام نشد تا مشکلات مشهدی ها بیشتر شود و آینده مبهمی در مقابل این تیم قرار گیرد. از طرفی تعدادی از آنان با شرایط فعلی حاضر به ادامه همکاری با این تیم نیستند.
حال باید دید با این کنارگیری ها، استعفا ها و اعتصاب بازیکنان؛ مدیران این تیم خصوصی چه برنامه ای برای ادامه کار خواهند داشت و چگونه تیم را از شرایط بحرانی خارج می کنند.
باشگاه فرهنگی ورزشی سیاه جامگان مشهد در سال 1390 با ورود بخش خصوصی به عرصه فوتبال تاسیس شد.
این تیم بعد از حضور سه سال در لیگ دسته اول فوتبال کشور سرانجام در اردیبهشت 1394 با تساوی مقابل داماش گیلان به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرد و هم اینک در این لیگ حضور دارد.

ايرنا

مجله اینترنتی هلو سه شنبه 04 آبان 1395 زمان : 8:33 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
ما در مجله اينترنتي هلو با جديدترين مطالب درباره پزشکي،زناشويي،آشپزي،بارداري،کودک،تعبير خواب،مدل لباس،بيوگرافي افراد مشهور و .... در خدمت شما عزيزان هستيم
اطلاعات کاربری
داستان واقعي رابطه نامشروع با پسر شهرستاني

داستان واقعي رابطه نامشروع با پسر شهرستاني

کامران سرانجام توانست من را فریب دهد، زیرا او با اصرارتمام توانست یک روز به دور از چشم مادرم به خانه ما آمده و با من ارتباط برقرار کرده و  . .

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

لذت جنسي در دوران بيماري هاي مزمن

لذت جنسي در دوران بيماري هاي مزمن

افرادي که دچار بيماري هاي مزمن هستند چگونه از رابطه جنسي خود لذت ببرند؟

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

تجاوز به دختر دانش آموز توسط يک فوتباليست

تجاوز به دختر دانش آموز توسط يک فوتباليست

آقاي فوتباليست که دختر دانش آموز تجاوز کرده بود و باعث باردار شدن اين دختر شده بود

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

آمار سایت
  • کل مطالب : 12266
  • کل نظرات : 148
  • افراد آنلاین : 219
  • تعداد اعضا : 97
  • آی پی امروز : 405
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 2,238
  • باردید دیروز : 348
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,238
  • بازدید ماه : 2,238
  • بازدید سال : 61,498
  • بازدید کلی : 3,922,879
  • کدهای اختصاصی