loading...

مجله اينترنتي هلو

بازدید : 106

نگذاريد موهايتان نازک شود

نگذاريد موهايتان نازک شود . چرا موهاي نازک مي شوند

شاید شما هم مانند خانم هایی که در تبلیغات شامپو می بینید موهایی درخشان ندارید و در واقع با بالا رفتن سنتان دچار مشکلی به نام نازک شدن موها می شوید.اما در واقع راه هایی هست که جلوی این روند را بگیرید و حتی به بهبود موهای خود کمک کنید. در این مقاله می خواهیم به شما این راه حل ها را معرفی کنیم

به ادامه مطلب برويد

موهاي نازک

موهای خود را بیشتر بشویید

گرچه اطلاعات متناقضی درباره اینکه هر چند وقت یکبار باید موهای خود را بشویید شنیده اید اما آنهایی که دچار نازکی مو می شوند باید به صورت مرتب موهایشان را بشویند. چرب شدن نه تنها بیشتر خود را روی این نوع موها نشان می دهد بلکه انباشته شدنش باعث جلوگیری از رشد مو می شود. در حالی که شامپو می زنید کمی بیشتر وقت بگذارید تا کف سرتان را ماساژ دهید. این کار جریان خون به فولیکول ها را افزایش می دهد که رشد مو را بهبود می بخشد.

 موهاي نازک

بیش از حد محصولات مربوط به مو را استفاده نکنید

وقتی نوبت به سرم ها، حجم دهنده ها و اسپری های مو می رسد، تنها مقدار کمی از آنها کلی به حساب می آید. استفاده بیش از حد از این محصولات، وزن موها را بالا می برد و موهای سر به نظر صاف می آیند. پس دقت کنید اگر درگیر نازک شدن موها هستید از این محصولات کمتر استفاده کنید.

 

بافت طبیعی موی خود را قبول کنید

بیایید با حقیقت روبرو شویم: بیش از حد فشار آوردن برابر است با بدتر شدن اوضاع. اگر همین حالا درگیر نازک شدن موها هستید آخرین چیزی که می خواهید، فشار مضاعف روی موهای سرتان است. بیش از حد از مواد شیمیایی استفاده نکنید تا موها آرامش داشته باشند.

 

تا جایی که می توانید استرس را کاهش دهید

استرس، چه مزمن باشد چه گذرا، می تواند باعث جلوگیری از رشد مو و یا باعث ریزش تکه های مختلف آن شود. برای جلوگیری از این تاثیر منفی، استرس خود را با مدیتیشن و نوشیدن چای سبزکاهش دهید. هر کار دیگری که به روشی سالم باعث بهبود استرستان می شود حساب است.

 

علل نازک شدن مو

استرس می تواند باعث جلوگیری از رشد مو و یا باعث ریزش تکه های مختلف آن شود‎

 

درست غذا بخورید

اگر موهای سرتان به صورت پیوسته در حال ریزش است توصیه می شود برای تعیین سطح آهن و ویتامین D خونتان یک آزمایش بدهید. اگر در هر دو مورد دچار کمبود باشید پزشکتان مسلما مکملی تجویز خواهد کرد که از ریزش مو جلوگیری می کند. علاوه بر مکمل ها به دنبال غذاهایی باشید که حاوی ویتامین D و آهن باشند از جمله سبزیجات سبز برگ، گوشت قرمز و حبوبات.

 

مینوکسیدیل را امتحان کنید

تنها ماده ای که برای تحریک رشد مو توسط FDA تایید شده است. هدف مینوکسیدیل افزایش سایز فولیکول مو است طوری که بتواند مو درشت تری تولید کند. روزی یکبار به صورت موضعی مستقیم روی کف سر خود بزنید.

  موهاي نازک

یا Viviscal

یکی دیگر از مکمل ها برای خانم هایی که موی سرشان نازک شده، Viviscal است که به شکل کپسول ارائه می شود. این کپسول از پروتئین ماهی، ویتامین C، زینک، بیوتین و نیاسین ساخته شده ، همه این مواد برای ساخت مویی سالم و ضخیم به کار می روند. قیمت Viviscal از مینوکسیدیل بالاتر است اما توسط متخصصان پوست و مو بسیار توصیه می شود.

 موهاي نازک

یا بیوتین

مقرون به صرفه ترین گزینه مکمل مسلما بیوتین است. بیوتین ویتامین B کمپلکسی است که برای عملکرد سوخت و ساز و اعصاب بسیار مهم است. کپسول های بیوتین می توانند به بهبود زیرساخت کراتین مو کمک کنند که آن را سالم تر و قوی تر می کند. به همین دلیل است که بیماران پس از انجام شیمی درمانی از این کپسول ها استفاده می کنند.

گرداوري : مجله اينترنتي هلو

منبع: بيتوته  beytoote.com

مجله اینترنتی هلو دوشنبه 17 آبان 1395 زمان : 10:56 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
ما در مجله اينترنتي هلو با جديدترين مطالب درباره پزشکي،زناشويي،آشپزي،بارداري،کودک،تعبير خواب،مدل لباس،بيوگرافي افراد مشهور و .... در خدمت شما عزيزان هستيم
اطلاعات کاربری
داستان واقعي رابطه نامشروع با پسر شهرستاني

داستان واقعي رابطه نامشروع با پسر شهرستاني

کامران سرانجام توانست من را فریب دهد، زیرا او با اصرارتمام توانست یک روز به دور از چشم مادرم به خانه ما آمده و با من ارتباط برقرار کرده و  . .

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

لذت جنسي در دوران بيماري هاي مزمن

لذت جنسي در دوران بيماري هاي مزمن

افرادي که دچار بيماري هاي مزمن هستند چگونه از رابطه جنسي خود لذت ببرند؟

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

تجاوز به دختر دانش آموز توسط يک فوتباليست

تجاوز به دختر دانش آموز توسط يک فوتباليست

آقاي فوتباليست که دختر دانش آموز تجاوز کرده بود و باعث باردار شدن اين دختر شده بود

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

آمار سایت
  • کل مطالب : 12266
  • کل نظرات : 148
  • افراد آنلاین : 285
  • تعداد اعضا : 97
  • آی پی امروز : 424
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 2,650
  • باردید دیروز : 343
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,514
  • بازدید ماه : 6,514
  • بازدید سال : 65,774
  • بازدید کلی : 3,927,155
  • کدهای اختصاصی