loading...

مجله اينترنتي هلو

بازدید : 143

تهران- ایرنا - مالکان واحدهای مسکونی پروژه مروارید غرب در نامه ای به حجت الاسلام و المسلیمن غلامحسین محسنی اژه ای ضمن تقدیر و تشکر از معاون اول و سخنگوی قوه قضاییه خواستار رسیدگی به درخواست شهرداری شدند.

به ادامه مطلب برويد

جديد ترين ها در سايت هلو www.holoo1.ir

به گزارش ایرنا، مالکین آپارتمان های پروژه مروارید غرب درنامه ای که روز چهارشنبه نسخه ای از آن را در اختیار ایرنا قرارگرفته خواستار رسیدگی به مشارکت شهرداری در این پرونده شدند.
متن این نامه به شرح زیر است:

حضورمحترم حجت السلام والمسلمین جناب آقای اژه ای, معاون اول و سخنگوی محترم قوه قضاییه
با سلام و اهدای دعای خیر
اینجانبان مالکین آپارتمان های پروژه مروارید غرب که همگی در زمره شاکیان پرونده متهم رضا ریاضی و شرکای ایشان می باشیم قبل ازهرچیز به درگاه خداوند سبحان شکرگزار بوده و ازحضرتعالی نیز سپاسگزاریم که بعد از گذشت بیش از ده سال انتظار و تحمل سخت ترین فشارهای مالی و معیشتی، ارکان قوه محترم قضاییه به ویژه شخص جنابعالی ، در بزرگترین کلاه برداری ساختمانی چند دهه گذشته کشورمان ورود فرموده و درخصوص جزییات این پرونده، هر چند اندک ، اطلاع رسانی فرموده اید.
اما به جهت تاکید مجدد بر ندای دادخواهی و تنویر شرایط و سبقه این کلاهبرداری که انشاالله با درایت و مدیریت قوه محترم قضاییه ختم به خیرشده وهمانگونه که رهبر فرزانه کشور حضرت آیت الله خامنه ای انتظار دارند ، گزارش نهایی آن به محضرشان ارسال شود، نکات زیر نیز تقدیم حضور می شود:
١- در بازه زمانی سالهای ١٣٨٠ تا ١٣٨٤ که اوج تبلیغات پیش فروش واحدهای آپارتمانی مروارید پروژه غرب بود، شهرداری تهران بعنوان حامی اصلی پروژه ایفای نقش می نمود و تمامی کسانی که در این پروژه سرمایه گذاری و انعقاد قرارداد نمودند بعد از استعلام از شهرداری وقت منطقه و اعتماد به نماینده مقیم شهرداری در پروژه اقدام به امضا و عقد قرارداد کردند.
٢- این شرکت بصورت روزانه در تمامی روزنامه های کثیرالانتشار کشور تبلیغات گسترده ای داشت بطوری که اجتماع مردم در صفوف طولانی ثبت نام توجه هر بیننده ای را به خود جلب می نمود و در آن زمان از هر نهاد و ارگانی که استعلام می شد همگی پروژه را تایید و موفقیت آنرا قطعی و حتمی می دانستند.
حال چه شده که امروز متهم این پروژه فقط «رضا ریاضی» است و شهرداری و مسئولین وقت ازهر اتهامی مبرا هستند و چطور شهرداری تهران، امروز میلیاردها تومان بعنوان جریمه و سرفصل های مختلف از دادگاه بابت پروژه ای طلب می کند که خود از متهمین ردیف اول کلاهبرداری این پروژ عظیم است.
جمعی از مالکین آپارتمانهای پروژه مروارید غرب

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در هشتاد و نهمین نشست خبری خود در خصوص پروژه مروارید غرب نیز اظهار داشت: در دادگاه حکم و محرومیت صادر شد و متهمان از آن موقع در زندان هستند.
وی گفت: حکم دادگاه بدوی صادر شده اما با زندان رفتن متهمان آیا مردم صاحب خانه می شدند؟
محسنی اژه ای افزود: قوه قضائیه آمد و خود را زیر یک بار سنگین برد و تا الان تعداد قابل توجهی از شاکیان صاحب خانه شدند بعضی ها با درصد اضافی پول گرفتند.
وی گفت: این پرونده همچنان در حال بررسی است اما آمار دقیق ندارم که چند هزار نفر پول گرفتند و چند هزار نفر صاحب خانه شدند و چند هزار نفر هم در حال گرفتن پول هستند.

منبع:ايرنا

www.holoo1.ir

جديد ترين ها در سايت هلو

مجله اینترنتی هلو چهارشنبه 25 آذر 1394 زمان : 19:24 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
ما در مجله اينترنتي هلو با جديدترين مطالب درباره پزشکي،زناشويي،آشپزي،بارداري،کودک،تعبير خواب،مدل لباس،بيوگرافي افراد مشهور و .... در خدمت شما عزيزان هستيم
اطلاعات کاربری
داستان واقعي رابطه نامشروع با پسر شهرستاني

داستان واقعي رابطه نامشروع با پسر شهرستاني

کامران سرانجام توانست من را فریب دهد، زیرا او با اصرارتمام توانست یک روز به دور از چشم مادرم به خانه ما آمده و با من ارتباط برقرار کرده و  . .

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

لذت جنسي در دوران بيماري هاي مزمن

لذت جنسي در دوران بيماري هاي مزمن

افرادي که دچار بيماري هاي مزمن هستند چگونه از رابطه جنسي خود لذت ببرند؟

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

تجاوز به دختر دانش آموز توسط يک فوتباليست

تجاوز به دختر دانش آموز توسط يک فوتباليست

آقاي فوتباليست که دختر دانش آموز تجاوز کرده بود و باعث باردار شدن اين دختر شده بود

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

آمار سایت
  • کل مطالب : 12266
  • کل نظرات : 148
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 97
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 161
  • بازدید امروز : 291
  • باردید دیروز : 1,058
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 291
  • بازدید ماه : 8,872
  • بازدید سال : 40,193
  • بازدید کلی : 3,901,574
  • کدهای اختصاصی