loading...

مجله اينترنتي هلو

بازدید : 175

آموزش افزايش سئوي سايت . براي اينکه سايت خوبي داشته باشيد حتما بايد سئوي خوبي هم داشته باشد .

به ادامه مطلب برويد

بهينه سازي سئوي سايت - سئو چيست

- بعد از طراحی سایت برای بهبود در عملکرد سایت و بالا آمدن در نتایج جستجو باید بر روی سئو سایت کار کرد .

- سئو سایت (SEO) مخفف عبارت Search Engine Optimizationn و به معنای بهینهه سازی موتور جستجو است . در واقع سئو روشی است برای کمک به موتورهای جستجوو به منظور بهبود روند بازدید وب سایت ها .

بهینه سازی سایت از نظر سئو فرآیندی نسبتا مشکل و زمان بر است و نیاز به دانش و تخصص دارد و از آنجایی که موتورهای جستجو به طور مداوم در حال تغییر استراتژی جستجو خود هستند ، سئو کاران نیز باید بتوانند دانش خود را با این تغییرات به روز نمایند .

وجود بیش از ۲۰۰ معیار سنجش برای سئو در موتورهای جستجو خود گواهی بر پیچیدگی این دانش می باشد.


سئو چيست . سئو چه تاثيري بر کيفيت سايت دارد  . مجله اينترنتي هلو



SEO
+ راه های افزایش سئو یک وب سایت چیست ؟

- دو روش برای افزایش سئو یک سایت وجود دارد.

۱ – سئو کلاه سیاه

استفاده از روشهای غیر استاندارد و یا به عبارتی غیر اخلاقی که باعث جریمه شدن سایتها می شود و هیچ یک از موتورهای جستجو آن را تایید نمیکنند و حتی باعث حذف سایت از نتایج جستجو خواهد شد.

۲ سئو کلا سفید

استفاده از روشهایی که خود موتورهای جستجو معمولا آنها را اعلام می کنند . اگر چه استفاده از این روشها کلا زمان بر بوده ولی نتایج خوبی را به همراه دارد.

استفاده از کلمات کلیدی مناسب در مطلب و مقالات سایت که باید حتما به نوشته مرتبط باشد و از کلمات بی ربط و تکراری جدا خوداری گردد .

با تگ titlee  حتما آشنا هستید و همانطور که میدانید این تگ بعد از تگ متا در زمینه سئو از فاکتورهای بسیار موثر و کلیدی است ، پس باید کلماتی کوتاه و مرتبط با معنی انتخاب نمایید . تگ titlee برای کاربران و بازدید کننده های سایت و هم برای جستجوگرهای وب تگ عنوان ( تگ Title )  می باشد . متنی که داخل این تگ قرار میگیرد عنوان صفحه را مشخص میکند که در title bar مرورگر به کاربران نشان داده می شود.

در تگ متا توضیح مختصر و مفیدی در مورد سایت و موضوع آن بنویسید (حداکثر ۱۶۰ کاراکتر)

- هنگامی که در مورد یک موضوع مطلبی مینویسید سعی کنید از نوشتن آن در یک صفحه خوداری کنید و حتما در صفحه های جداگانه در مورد آن موضوع توضیح دهید و این صفحات را به یکدیگر لینک نمایید ، چون موتورهای جستجو این لینک دادن را به عنوان نکته ای مثبت برای سایت  شما در نظر میگیرند .

- در دنیای امروز سطح دانش کاربران بالاتر رفته و صرف انجام تبلیغات و گذاشتن مطلب کارایی زیادی در جذب کاربر به طرف سایت شما ندارد ، شما باید همیشه دانش خود را به روز گردانید و بدانید کدام مطلب در هر روز توسط کاربران مورد توجه است و بیسترین سرچ را در موتورهای جستجو به همراه دارد ، شما باید سریع واکنش انجام دهید و در مورد آن مطلب بنویسید البته بدون کپی برداری صرف .

- کاربران را با سایت خود درگیر کنید . با راه اندازی خبرنامه سایت و ایجاد فرم ثبت نام کاربران را تشویق کنید ثبت نام نمایند و یا با گذاشتن قسمت نظرات از کاربر بخواهید در مورد مطالب سایت نظر دهد و همچنین مطالب شما را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارد .

- حتما صفحه ای جهت انتشار مطالب سایت در شبکه های اجتماعی ایجاد نمایید بخصوص گوگل پلاس ، چون صفحات گوگل پلاس نیز مانند صفحات وب سایت های عادی ایندکس می شوند و رنک میگیرند ، بنابر این با بهره گیری صحیح از گوگل پلاس می توانید رتبه وب سایت خود را افزایش دهید .


- همچنین مقالات ارسال شده شما در گوگل پلاس ایندکس می شود و در نتیجه کاربر با یک جستجوی ساده ، وب سایت شما را خواهد یافت .
علاوه بر اینها مطالب درج شده در گوگل پلاس نسبت به سایت هایی مثل توییتر مدت زمان بیشتری در موتورهای جستجو باقی خواهند ماند .
مزیت دیگر استفاده از گوگل پلاس در افزایش سئو سایت این است که اگر کاربری با رنک بالا ، مطلب شما را به اشتراک بگذارد ،رنک سایت شما نیز بالا خواهد رفت .

- مطالب سایت را در گوگل پلاس منتشر کنید .

در نوشته ها حتما از عکس استفاده کنید ، عکس انتخابی هرچه سبکتر باشد تاثیر بیشتری در سئو سایت دارد

بازنشر : مجله اينترنتي هلو

منبع : توتويو

مجله اینترنتی هلو سه شنبه 26 اردیبهشت 1396 زمان : 18:23 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
ما در مجله اينترنتي هلو با جديدترين مطالب درباره پزشکي،زناشويي،آشپزي،بارداري،کودک،تعبير خواب،مدل لباس،بيوگرافي افراد مشهور و .... در خدمت شما عزيزان هستيم
اطلاعات کاربری
داستان واقعي رابطه نامشروع با پسر شهرستاني

داستان واقعي رابطه نامشروع با پسر شهرستاني

کامران سرانجام توانست من را فریب دهد، زیرا او با اصرارتمام توانست یک روز به دور از چشم مادرم به خانه ما آمده و با من ارتباط برقرار کرده و  . .

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

لذت جنسي در دوران بيماري هاي مزمن

لذت جنسي در دوران بيماري هاي مزمن

افرادي که دچار بيماري هاي مزمن هستند چگونه از رابطه جنسي خود لذت ببرند؟

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

تجاوز به دختر دانش آموز توسط يک فوتباليست

تجاوز به دختر دانش آموز توسط يک فوتباليست

آقاي فوتباليست که دختر دانش آموز تجاوز کرده بود و باعث باردار شدن اين دختر شده بود

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

آمار سایت
  • کل مطالب : 12266
  • کل نظرات : 148
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 97
  • آی پی امروز : 143
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 618
  • باردید دیروز : 495
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,312
  • بازدید ماه : 8,141
  • بازدید سال : 39,462
  • بازدید کلی : 3,900,843
  • کدهای اختصاصی