loading...

مجله اينترنتي هلو

بازدید : 91

مادري که سر دختر سه ساله خود را بريد

مجله اينترنتي هلو : مادر قاتل در بازجوییهای اولیه به قتل دختر سهسالهاش اعتراف کرد. مادر دختربچه به قتل رسیده در اظهاراتی کوتاه همان ساعات اوليه به ماموران گفته بود: «من سر دخترم را بریدم و خانه را به آتش زدم

به ادامه برويد

بخش خبري مجله هلو :

«خبرجنوب» نوشت: زنی که سر کودک سه ساله خود را بریده بود مشکلات روحی و روانی دارد.

عامل این حادثه پس از بریدن سر دختر سهسالهاش با خوردن سم دست به خودکشی زد و برای اینکه اثری از خودش و دخترش باقی نماند، خانه را به آتش کشید. با این وجود این مادر قاتل توسط همسایهها از میان شعله آتش نجات پیدا کرد و به بیمارستان منتقل شد.
جنایتی که چهارشنبه شب در یکی از محلات شهرستان فسا اتفاق افتاد.


- ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان فسا از طریق مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک قتل و آتشسوزی مطلع و بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند. با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد، دختربچه به قتل رسیده است.


- سر این کودک سهساله به وسیله تیغ بریده شده بود. در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد، مادر این کودک پس از ارتکاب به این جنایت اقدام به خوردن سم کرده و خانه را هم به آتش کشیده است، اما با حضور بهموقع همسایهها و تماس با اورژانس و آتشنشانی این مادر از مرگ نجات پیدا میکند.


- مشکلات خانوادگی انگیزه قتل دختر ٣ساله


- با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد، تیم جنایی به سراغ مادر کودک به قتلرسیده میرود. این مادر قاتل در بازجوییهای اولیه به قتل دختر سهسالهاش اعتراف کرد. مادر دختربچه به قتل رسیده در اظهاراتی کوتاه همان ساعات اوليه به ماموران گفته بود: «من سر دخترم را بریدم و خانه را به آتش زدم. بعد هم با خوردن سم قصد خودکشی داشتم که همسایهها مانع من شدند.»
قاتل انگیزهاش را مشکلات مالی و اختلاف خانوادگی اعلام کرد.


- پس از طي شدن مراحل درمان اين زن وي تحت بازجويي قرار گرفت و جزئيات تكاندهندهاي از قتل دخترش را فاش كرد و مدعي شد ابتدا دخترش را خفه كرده و سپس با تيغ سر او را بريده است.


-وي در ادامه تحقيقات مدعي شد كه همسرش به او نفقه نمي داده از اين رو تصميم گرفته هم خودش و هم دخترش را از اين وضعيت نجات دهد.
در ادامه تحقيقات اين زن صحنه جنايت را بازسازي كرد. با توجه به قتل فجیع این کودک سه ساله در حالی که احتمال می رفت این زن دچار مشکلات روحی و روانی است به پزشکی قانونی معرفی شد . در معاینات اولیه بر اساس اعلام پزشکی قانونی فارس این زن دچار مشکلات روحی و روانی است و قرار است به زودي از او مصاحبه پزشكي شود .


- روایت یکی از شاهدان جنایت فسا


- آنها ٩ سال است که ازدواج کردهاند، اما با هم اختلاف داشتند. شش سال بچه دار نمیشدند. آنها همین یک بچه را داشتند. در این مدت که همسایه ما بودند، چندباری با هم درگیر شدند. او از شوهرش راضی نبود.

- دقیق نمیدانم مشکل آنها چه بود، اما چندباری در لابهلای حرفهایش شنیدم که میگفت، وضع مالی خوبی نداریم و همسرم هم تلاشی برای بهبود اوضاع نمیکند. خودش حدود ٣٢ سال داشت و شوهرش ٤ سال از او بزرگتر بود شاید هم اختلافشان سر موضوع دیگری بود، اما به ما چیز دیگری به جز فشار مالی و وضع بد
اقتصادی نمیگفت.


- اینها را یکی از همسایههای این خانواده میگوید. به گفته او، اختلاف این زن با شوهرش دلیل اصلی این جنایت است. او درباره جزییات روز حادثه هم میگوید: «من در خانه بودم که بوی دود و آتش بلند شد. همسرم از پشت پنجره بیرون را نگاه کرد و با صدای بلند گفت خانه روبهرویی آتش گرفته. به سرعت از خانه خارج شدیم، همه اهالی محل دور خانه جمع شده بودند. بلافاصله با آتشنشانی تماس گرفتیم. تعدادی از مردها به داخل خانه رفتند. میدانستیم که او همراه دخترش در آن خانه است.


- چند دقیقه بعد او را از خانه خارج کردند و با آمبولانس به بیمارستان بردند. وقتی من از سرنوشت دخترش سوال کردم، همسرم به من گفت که او کشته شده است. ابتدا فکر کردم که در آتش سوخته، اما بعد از چند دقیقه وقتی پلیس به آنجا آمد، تازه فهمیدم که چه اتفاقی افتاده است.
باورکردنی نبود، چطور یک مادر میتواند چنین رفتاری با بچهاش داشته باشد. بریدن سر دختر سهساله آن هم از سوی مادر.
از پنج شنبه شب تا الان همه جا صحبت از این حادثه هولناک است.


- یکی از دوستان همسرم در آن بیمارستان کار میکند که او در آنجا بستری است تا جایی که ما خبر داریم، او در بخش مراقبتهای ویژه است و حالش هم اصلا خوب نیست، دوست شوهرم گفته با وضعیتی که او دارد، معلوم نیست زنده بماند.گفتنی است پرونده وی در دست بررسی است.

پايان

منبع:خبرآنلاين

درباره اخبار روز ,
مجله اینترنتی هلو چهارشنبه 29 آذر 1396 زمان : 8:41 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
ما در مجله اينترنتي هلو با جديدترين مطالب درباره پزشکي،زناشويي،آشپزي،بارداري،کودک،تعبير خواب،مدل لباس،بيوگرافي افراد مشهور و .... در خدمت شما عزيزان هستيم
اطلاعات کاربری
داستان واقعي رابطه نامشروع با پسر شهرستاني

داستان واقعي رابطه نامشروع با پسر شهرستاني

کامران سرانجام توانست من را فریب دهد، زیرا او با اصرارتمام توانست یک روز به دور از چشم مادرم به خانه ما آمده و با من ارتباط برقرار کرده و  . .

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

لذت جنسي در دوران بيماري هاي مزمن

لذت جنسي در دوران بيماري هاي مزمن

افرادي که دچار بيماري هاي مزمن هستند چگونه از رابطه جنسي خود لذت ببرند؟

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

تجاوز به دختر دانش آموز توسط يک فوتباليست

تجاوز به دختر دانش آموز توسط يک فوتباليست

آقاي فوتباليست که دختر دانش آموز تجاوز کرده بود و باعث باردار شدن اين دختر شده بود

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

آمار سایت
  • کل مطالب : 12266
  • کل نظرات : 148
  • افراد آنلاین : 215
  • تعداد اعضا : 97
  • آی پی امروز : 280
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 505
  • باردید دیروز : 348
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 505
  • بازدید ماه : 505
  • بازدید سال : 59,765
  • بازدید کلی : 3,921,146
  • کدهای اختصاصی