loading...

مجله اينترنتي هلو

بازدید : 161

بخش تخصصی قلب بیمارستان امام خمینی آمل افتتاح شد

مجله اينترنتي هلو : ساري - بخش بستری، درمانگاه تخصصی قلب و پد بالگرد اورژانس هوایی بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان آمل دوشنبه شب افتتاح شد. . .

به ادامه مطلب برويد

اخبار داخلي مجله اينترنتي هلو

به گزارش خبرنگار ایرنا، بخش مراقبت های ویژه بستری سی.سی.یو با 12 تخت مجهز ، درمانگاه تخصصی قلب و پد بالگرد اورژانس هوایی دربیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان آمل در مجموع با بیش از 28 میلیارد ریال اعتبار تجهیز و بهره برداری شده است.


بیمارستان امام (ره) آمل چهارمین بیمارستان دولتی این شهرستان محسوب می شود که در کیلومتر پنج جاده هراز از آمل به سمت تهران واقع شده و سال 95 آغاز به کار کرد.


این بیمارستان که با 217 تختخواب افتتاح شده بود، هم اکنون بیش از 72 تخت بخش های سی سی یو، اورژانس، اتاق های عمل، سی تی اسکن، درمانگاه داخلی و قلب ، جراحی و عفونی دارد.


فرماندار آمل در آیین افتتاح طرح های جدید درمانی این بیمارستان گفت: خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمان در سطح کشور قابل تقدیر بوده و در شهرستان آمل نیز با ساخت بیمارستان جدید امام خمینی (ه) درخشان تر شده است.


سیدجعفر رسولی افزود: بیمارستان 217 تختخوابی امام در ورودی جاده هراز یکی از نیازهای جدی این شهرستان در سوانح جاده ای این جاده بوده که در دولت تدبیر و امید ساخته شده و اکنون مورد استفاده شهروندان آملی و مسافران عبوری از این جاده است.


وی ادامه داد: علاوه بر این ساخت دهها مرکز بهداشتی و درمانی شهری و نیز خانه های بهداشت روستایی و تجهیز بیمارستان های دولتی شهرستان در پنج سال گذشته قابل اشاره و بی سابقه بوده است.
فرماندار آمل با بیان اینکه با وجود محدویت های مالی که دولت با همه فشارهای بیرونی وداخلی با آن مواجه است، اما درحوزه عملکردی قابل دفاع داشته است، گفت: باید تلاش شود تا ظرفیت های خالی بیمارستان امام خمینی(ره) آمل با حمایت دولت ونیز پیگیری های نماینده مردم آمل درمجلس شورای اسلامی تجهیز و راه اندازی شود.


** اضافه شدن 12 تخت جدیدی سی سی یو به شهرستان آمل


رییس بیمارستان بیمارستان امام خمینی(ره ) آمل هم گفت که با افتتاح تخت های جدید سی سی یو این بیمارستان تعداد تخت های بخش های مراقبت های ویژه مراکز درمانی شهرستان آمل به 22 تخت افزایش یافته است.
دکتر محمدتقی رمضانی افزود: با پیگیری های انجام شده و برابر قول هایی که وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی مازندران در آیین افتتاح بیمارستان برای مرکز آنژیوگرافی و جراحی قلب بیمارستان امام خمینی آمل داده بودند، هم اکنون زیر ساخت‌های آن دراین بیمارستان فراهم شده است.
وی، با بیان اینکه بازدیدهای دوره ای کارشناسان و پزشکان متعدد مراکز قلب تهران، استان و کارشناسان دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از زیرساخت‌های این مرکز بیمارستانی در چند مدت اخیر انجام شده است، اضافه کرد: ساختمان بیمارستان و فضای مورد نظر برای ایجاد بخش جراحی قلب باز و آنژیوگرافی مورد موافقت بوده هر چند زیرساخت‌های بیمارستانی، اتاق عمل و فضایی که در گذشته به عنوان بخش مامایی لحاظ شده و بدون استفاده است هم‌اکنون برای استفاده بخش قلب در نظر گرفته شده است و این مکان‌ها مورد تأیید قرار گرفت.
رمضانی همچنین به دو مشکل اساسی برای این بیمارستان نیز اشاره کرد ویادآورشد: راه دسترسی به همراه رفت و آمد بیماران از مشکلات اساسی است علاوه بر بیماران، بسیاری از ملاقات‌کنندگان نیز برای تردد به بیمارستان مشکل دارند که امیدواریم با نشست مسؤولان مشکلات هر چه زودتر برطرف شود. . .

پايان مطلب

منبع : ايرنا

درباره اخبار روز ,
مجله اینترنتی هلو سه شنبه 06 شهریور 1397 زمان : 7:41 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
ما در مجله اينترنتي هلو با جديدترين مطالب درباره پزشکي،زناشويي،آشپزي،بارداري،کودک،تعبير خواب،مدل لباس،بيوگرافي افراد مشهور و .... در خدمت شما عزيزان هستيم
اطلاعات کاربری
داستان واقعي رابطه نامشروع با پسر شهرستاني

داستان واقعي رابطه نامشروع با پسر شهرستاني

کامران سرانجام توانست من را فریب دهد، زیرا او با اصرارتمام توانست یک روز به دور از چشم مادرم به خانه ما آمده و با من ارتباط برقرار کرده و  . .

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

لذت جنسي در دوران بيماري هاي مزمن

لذت جنسي در دوران بيماري هاي مزمن

افرادي که دچار بيماري هاي مزمن هستند چگونه از رابطه جنسي خود لذت ببرند؟

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

تجاوز به دختر دانش آموز توسط يک فوتباليست

تجاوز به دختر دانش آموز توسط يک فوتباليست

آقاي فوتباليست که دختر دانش آموز تجاوز کرده بود و باعث باردار شدن اين دختر شده بود

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

آمار سایت
  • کل مطالب : 12266
  • کل نظرات : 148
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 97
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 161
  • بازدید امروز : 1,012
  • باردید دیروز : 1,058
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,012
  • بازدید ماه : 9,593
  • بازدید سال : 40,914
  • بازدید کلی : 3,902,295
  • کدهای اختصاصی