loading...

مجله اينترنتي هلو

بازدید : 122

محمد محمدي گفت : مردم نگران سوخت زمستانی نباشند

اخبار خراسان جنوبي . مجله اينترنتي هلو . معاون سیاسی و اجتماعی    فرماندار نهبندان گفت: با رایزنی های    صورت گرفته با شرکت پخش فرآورده های نفتی خراسان جنوبی، سهمیه نفت سفید شهرستان مانند سال قبل اختصاص می یابد و مردم نگران سوخت زمستانی نباشند . . .

به ادامه برويد

آقاي محمد محمدی روز پنجشنبه در دیدار با توزیع کنندگان نفت سفید شهرستان نهبندان افزود: با توجه به انتقال گاز به نهبندان در مرحله نخست شرکت پخش فرآورده های نفتی استان سهمیه نفت سفید شهرستان را کاهش داد و با توجه به اینکه تعداد اندکی از مردم نسبت به گازکشی منازل خود اقدام کرده اند، با پیگیری های صورت گرفته مقرر شد سهمیه نفت شهرستان در مرحله بعدی جبران شود .    وی گفت: امسال مانند سال گذشته سهمیه نفت سفید و سوخت زمستانی شهرستان اختصاص می یابد و مردم نگران تامین سوخت خود نباشند . وی بیان کرد: مصرف کنندگان نفت سفید با توجه به برودت هوا و نیاز به سوخت، پس از هر بار اعلام کالابرگ نسبت به دریافت، مصرف یا ذخیره سازی سوخت خود از فروشندگی های مرتبط اقدام کنند .    معاون فرماندار نهبندان با اشاره به افزایش کشفیات سوخت قاچاق در شهرستان از توزیع کنندگان نفت خواست، نفت سفید را به صورت عادلانه توزیع کنند تا در حق مردم محروم نهبندان اجحاف نشود . . . وی با بیان اینکه در سال جاری کشفیات فرآورده های نفتی در شهرستان افزایش یافته است اضافه کرد: با تلاش نیروهای نظامی و انتظامی قاچاق سوخت در مرز شهرستان نداریم و قاچاقچیان محموله های خود را برای قاچاق از مرز سیستان و بلوچستان از محورهای مواصلاتی نهبندان عبور می دهند.
محمدی گفت: متاسفانه قاچاق سوخت تصادفات جاده ای شهرستان را افزایش داده و هزینه های جانبی سنگینی را برجای می گذارد.
وی بیان کرد: نوسانات نرخ ارز و تفاوت فاحش قیمت سوخت در کشورهای همسایه باعث افزایش قاچاق سوخت شده است و نیروی انتظامی شهرستان تمامی تلاش خود را برای جلوگیری از قاچاق سوخت و خروج سرمایه های ملی کشور بکار گرفته است.
محمدی گفت: قبل از آغاز فصل سرما با تلاش دولت عملیات گازرسانی به نهبندان زودتر از موعد مقرر و با تعجیل فراوان انجام شد، اما تاکنون کمتر از پنج درصد شهروندان نسبت گازکشی منازل خود اقدام کرده اند.
وی نبود توان اقتصادی مردم منطقه را علت عدم گازکشی منازل ذکر کرد و گفت: گازکشی هر واحد مسکونی به صورت میانگین 3 تا 5 میلیون تومان هزینه دارد که فرماندار در حال رایزنی با بانک های مختلف از جمله ملی و صادرات است تا تسهیلات ارزان قیمت برای گازکشی منازل به شهروندان اختصاص یابد.
طرح گازرسانی به نهبندان و شوسف 14 مهرماه امسال با حضور مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در این شهرستان با اعتبار 95میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
نهبندان مرکز این شهرستان در 200 کیلومتری جنوب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
شهرستان نهبندان با 26 هزار کیلومترمربع مساحت از شمال و غرب به شهرستان بیرجند، از جنوب به استان های سیستان و بلوچستان و کرمان و از شرق به افغانستان و شهر زابل محدود می شود . . . .

پايان مطلب

ايرنا

درباره اخبار روز ,
مجله اینترنتی هلو پنجشنبه 03 آبان 1397 زمان : 17:43 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
ما در مجله اينترنتي هلو با جديدترين مطالب درباره پزشکي،زناشويي،آشپزي،بارداري،کودک،تعبير خواب،مدل لباس،بيوگرافي افراد مشهور و .... در خدمت شما عزيزان هستيم
اطلاعات کاربری
داستان واقعي رابطه نامشروع با پسر شهرستاني

داستان واقعي رابطه نامشروع با پسر شهرستاني

کامران سرانجام توانست من را فریب دهد، زیرا او با اصرارتمام توانست یک روز به دور از چشم مادرم به خانه ما آمده و با من ارتباط برقرار کرده و  . .

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

لذت جنسي در دوران بيماري هاي مزمن

لذت جنسي در دوران بيماري هاي مزمن

افرادي که دچار بيماري هاي مزمن هستند چگونه از رابطه جنسي خود لذت ببرند؟

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

تجاوز به دختر دانش آموز توسط يک فوتباليست

تجاوز به دختر دانش آموز توسط يک فوتباليست

آقاي فوتباليست که دختر دانش آموز تجاوز کرده بود و باعث باردار شدن اين دختر شده بود

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

آمار سایت
  • کل مطالب : 12266
  • کل نظرات : 148
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 97
  • آی پی امروز : 155
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 826
  • باردید دیروز : 495
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,520
  • بازدید ماه : 8,349
  • بازدید سال : 39,670
  • بازدید کلی : 3,901,051
  • کدهای اختصاصی