loading...

مجله اينترنتي هلو

بازدید : 148

چهار نکته کليدي براي بهتر شدن رابطه زناشويي ويژه آقايان

داشتن رابطه زناشويي خوب به بهتر شدن زندگي مشترک کمک زيادي مي کند . مجله اينترنتي هلو در ادامه شما را با چند نکته مهم براي بهتر شدن رابطه زناشويي آشنا مي کند

به ادامه مطلب برويد

رابطه زناشويي

+ تلاش کنین که شنونده بهتری باشین

یکی از مهم ترین مسایلی که به بهبود رابطه به شدت کمک می کنه، قوی کردن مهارت شنوندگی هستش. اگر همیشه زیاد صحبت میکنین و همش توی حرف همسر یا نامزدتون میرین، اگر غالبا ازش میخواین که حرفش رو تکرار کنه، نشون میدین که حرف زدن اون برای شما اصلا مهم نیست و واقعا توجه نمی کنین! اما اگر "شنیدن فعال" رو تمرین کنین (یعنی وقتی که همسرتون حرف میزنه بهش توجه کنین و جزئیات رفتاری صداش رو مد نظر قرار بدین) مطمئن باشین که رابطتون به شدت رشد خواهد کرد و درک متقابل بهتری از همدیگه خواهین داشت. به علاوه اگر زبان بدن و تُن صدای همسرتون رو هم مد نظر قرار بدین بهبودی فوق العاده ای رو در زمانی کوتاه میبینین و همسر یا نامزدتون خیلی بیشتر بهتون نزدیک میشه.
 
+  از نظر احساسی در دسترس باشین

آیا واقعا تلاش می کنین احساسات خودتون نسبت به همسر یا نامزدتون در ذهن و قلبتون نگه دارین و چیزی که واقعا حس میکنین رو بهش نمیگین؟!

اگر واقعا به دنبال رابطه ی عمیق تر و جذابتری با شریک زندگیتون هستین باید تلاش کنین که همسرتون احساسات واقعی شما نسبت به خودش رو ببینه و درک کنه. اگر واقعا قراره احساساتتون راجع به یک روز خیلی سخت و آزار دهنده رو بیان کنین نباید از اینکه در کنار همسرتون شکننده باشین بترسین. در مقابل هم همسرتون همین حس رو نسبت به شما خواهد داشت و خودش رو راحت براتون باز میکنه و با کمک هم می تونین موانع و مشکلات در مسیرتون رو حل کنین.

+ به حرف هاتون پایبند باشین

خانم ها دوست دارن با مردهایی باشن که واقعا بشه بهشون اعتماد کرد و یکی از مهم ترین و ضروری ترین نکاتی که در رابطه باید بهش دقت کنین هم همین خوش قول بودن و یکی بودن حرفاتون هستش. اگر مردی هستین که قابل اطمینانه، وفادار و قابل تکیه کردنه، پایه های یک زندگی مستحکم و شاد با همسرتون رو ریختین و مطمئن باشین که خانم ها این رو به خوبی و کامل میفهمن. پایبندی به حرفایی که میزنین بینهایت مهمه و یکی از مسایلیه که باعث میشه همسر یا نامزدتون در مورد شما قضاوت کنه.

+ حضور واقعی داشته باشین

اگر میخواین رابطه ی نامزدی و زندگی متاهلی خوبی داشته باشین، باید همیشه در کنار همسرتون حاضر باشین، در زندگی پرسرعت امروزی همه اکثرا به موبایل هاشون متصل شدن و تمام شادی و سرگرمی و غیره زندگیشون رو با انواع شبکه های اجتماعی به اشتراک میذارن...اگر به جای اشتراک گذاری شادی با همسرتون همش در شبکه های اجتماعی باشین، این شروع یک اتفاق بد در رابطتون خواهد شد.

در هنگام صرف غذا موبایلتون رو کنار بذارین و با همسرتون گفتگو دوستانه و معنی دار داشته باشین تا احساس صمیمیت و شادی بینتون ایجاد بشه و در لحظه از باهم بودن لذت واقعی ببرین.

+ توجه: مقالات و توصیه‌های مجله اينترنتي هلو  برگرفته از برترین و به‌روزترین منابع بین‌المللی هستند، اما به تمامی شما عزيزان اکیدا توصیه می شود قبل از انجام موارد درمانی حتما با پزشک خود مشورت نمایند.

پايان مطلب

منبع : www.zibamoon.com

درباره رابطه زناشويي ,
مجله اینترنتی هلو پنجشنبه 06 دی 1397 زمان : 8:46 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
ما در مجله اينترنتي هلو با جديدترين مطالب درباره پزشکي،زناشويي،آشپزي،بارداري،کودک،تعبير خواب،مدل لباس،بيوگرافي افراد مشهور و .... در خدمت شما عزيزان هستيم
اطلاعات کاربری
داستان واقعي رابطه نامشروع با پسر شهرستاني

داستان واقعي رابطه نامشروع با پسر شهرستاني

کامران سرانجام توانست من را فریب دهد، زیرا او با اصرارتمام توانست یک روز به دور از چشم مادرم به خانه ما آمده و با من ارتباط برقرار کرده و  . .

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

لذت جنسي در دوران بيماري هاي مزمن

لذت جنسي در دوران بيماري هاي مزمن

افرادي که دچار بيماري هاي مزمن هستند چگونه از رابطه جنسي خود لذت ببرند؟

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

تجاوز به دختر دانش آموز توسط يک فوتباليست

تجاوز به دختر دانش آموز توسط يک فوتباليست

آقاي فوتباليست که دختر دانش آموز تجاوز کرده بود و باعث باردار شدن اين دختر شده بود

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

آمار سایت
  • کل مطالب : 12266
  • کل نظرات : 148
  • افراد آنلاین : 216
  • تعداد اعضا : 97
  • آی پی امروز : 403
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 2,095
  • باردید دیروز : 348
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,095
  • بازدید ماه : 2,095
  • بازدید سال : 61,355
  • بازدید کلی : 3,922,736
  • کدهای اختصاصی