loading...

مجله اينترنتي هلو

بازدید : 119

روزنامه آرمان در شماره پنجشنبه یکم بهمن در توضیح تیتر یک درباره موضوع رد صلاحیت ها از قول وزیر کشور، نوشت: من خودم شاید 20 ملاقات در این باره داشته ام. سه شنبه شخصا خدمت رهبری رسیدم و گزارش های لازم را به ایشان داده و با ایشان مشورت کرده ام. ما همچنین گزارش های لازم را به شورای نگهبان و دفتر رهبری داده ایم تا حق کسی ضایع نشود.

به ادامه مطلب برويد

گرداوري : مجله خبري هلو  www.holoo1.ir

+ روزنامه آرمان در شماره پنجشنبه یکم بهمن در توضیح تیتر یک درباره موضوع رد صلاحیت ها از قول وزیر کشور، نوشت: من خودم شاید 20 ملاقات در این باره داشته ام. سه شنبه شخصا خدمت رهبری رسیدم و گزارش های لازم را به ایشان داده و با ایشان مشورت کرده ام.

 + ما همچنین گزارش های لازم را به شورای نگهبان و دفتر رهبری داده ایم تا حق کسی ضایع نشود.

 
+ «دوآقازاده؛ دو ردصلاحیت، یک ماده 28!» تیتر دیگر روزنامه آرمان بود. این روزنامه در مصاحبه با علی مطهری و محمداشرفی اصفهانی به بررسی دلایل ردصلاحیت این 2 در انتخابات پیش روی مجلس پرداخت.

+ به نوشته آرمان، علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس نهم گفت: وقتی اعلام می شود یک نامزد به استناد ماده 28 ردصلاحیت شده، یعنی اعتقاد شخصی و التزام عملی آن نامزد به اسلام دچار مشکل است؛ درحالی که اعتقاد و ایمان امری قلبی و غیرقابل تشخیص است.

+ او با بیان اینکه نمی توان بی دلیل عدم احراز صلاحیت افراد را به استناد بند یک ماده 28 اعلام کرد، یادآور شد: این ادعا معانی بسیاری دارد و گاهی به یک روحانی اعلام می شود که به استناد بند یک ماده 28 صلاحیت کاندیداتوری مجلس را ندارد و این درحالی است که آن فرد روحانی سال ها به عنوان امام جماعت گروهی از مردم نماز خوانده و مردم به او اقتدا کرده اند و به نظر می رسد باید این مشکلات سریع تر حل شود.

+ احتمالا منظور مطهری ردصلاحیت حجت الاسلام اشرفی اصفهانی باشد. محمداشرفی اصفهانی گفت: علت ردصلاحیت من را عدم پایبندی به اسلام مطرح می کنند. در حالی که حداقل 50 سال بنده امام جماعت بوده ام و این عمامه را آیت ا... بروجردی در سال ٣٨ بر سر من گذاشته است. وی تصریح کرد: بنده به اصرار رئیس دولت اصلاحات و آقای هاشمی به عرصه انتخابات مجلس آمدم و از نتیجه آن بسیار متعجب شده ام.
« 30 استاندار رد صلاحیت شدند» هم دیگر عنوان روزنامه آرمان است که در آن آمده است: دیروز سخنگوی ستاد انتخابات تهران شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان در یک نشست خبری به ارائه برنامه های اصلاح طلبان پس از این پرداخت. سیدمحمود میرلوحی گفت که از عملکرد هیات های نظارت شوکه شده ایم اما با آرامش و قانونمند در کنار همه جریان های سیاسی در انتخابات شرکت می کنیم.

+وی ادامه داد: تعدادی از فعالان سیاسی احتیاط کردند و ثبت نام نکردند. با این ردصلاحیت ها دلیل احتیاط آنها بر ما روشن شد. من خودم از کسانی بودم که فکر نمی کردم چنین ردصلاحیت هایی پیش رویمان باشد. آن چه که از حضور گسترده اصلاح طلبان در صحنه ثبت نام ها برمی آمد نشان دهنده عزم و عقیده این جریان بزرگ سیاسی کشور است.

+ ما همه این شرایط را زیبایی و حسن می دانیم گرچه جای تعجب است که چطور ممکن است 12هزار نفر از افرادی که دارای دانشنامه علمی فوق لیسانس هستند، از صحنه انتخابات دور شوند.

+وی درباره ردصلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس دهم اظهار کرد: تعداد زیادی از استانداران سابق در انتخابات پیش رو ثبت نام کردند. از 35 نفر آنها تنها 5نفر تایید شدند. چطور ممکن است چنین اتفاقی بیفتد. جالب این است که همه آنها هم اصلاح طلب نیستند. همه به شدت نگران هستیم اما در عین حال با امیدواری و به کار بردن راهبردی که مقام معظم رهبری فرمودند، امیدواریم از این مساله عبور کنیم.

گرداوري : مجله خبري هلو+ آرمان همچنین در گزارشی به موضوع فروش داروی سقط جنین در بازار آزاد اشاره کرد و نوشت: «داروهای سقط جنین به وفور در بازار آزاد در دسترس خانم هاست و هر فردی می تواند به راحتی این داروها را تهیه کند.» عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در حالی روز گذشته این اظهارنظر را انجام داده است که سقط جنین غیرقانونی در ایران به یکی از معضلات مهم حوزه بهداشت و درمان تبدیل شده است. سقط جنین در ایران غیرقانونی تلقی می شود، مگر اینکه پزشکی قانونی مجوز این کار را صادر کند. آمارها نشان می دهد سقط جنین قانونی در ایران سالانه حدود 10 هزار مورد است. این در حالی است که برخی آمارها از 220 هزار سقط جنین غیرقانونی در کشور حکایت دارد.
«ایران کشوری تکصدایی نیست»، «مقام معظم رهبری در دیدار دست اندرکاران انتخابات؛ تبیین الزامات رقابت سالم»، «جزئیات سفر روحانی به ایتالیا و فرانسه»، «پارلمان دهم در انتظار نواده امام» و «استخدام ها مشکل دار نبود!» از دیگر عنوان های امروز آرمان بود.
این روزنامه همچنین یادداشت هایی را با عنوان های «بازسازی روابط ایران و عربستان؟!» و «استراتژی احمدی نژادی» به ترتیب به قلم الهه کولایی و مصطفی ایزدی به چاپ رساند

گرداوري : مجله خبري هلو

منبع: ايرنا

درباره اخبار روز ,
مجله اینترنتی هلو پنجشنبه 01 بهمن 1394 زمان : 9:47 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
ما در مجله اينترنتي هلو با جديدترين مطالب درباره پزشکي،زناشويي،آشپزي،بارداري،کودک،تعبير خواب،مدل لباس،بيوگرافي افراد مشهور و .... در خدمت شما عزيزان هستيم
اطلاعات کاربری
داستان واقعي رابطه نامشروع با پسر شهرستاني

داستان واقعي رابطه نامشروع با پسر شهرستاني

کامران سرانجام توانست من را فریب دهد، زیرا او با اصرارتمام توانست یک روز به دور از چشم مادرم به خانه ما آمده و با من ارتباط برقرار کرده و  . .

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

لذت جنسي در دوران بيماري هاي مزمن

لذت جنسي در دوران بيماري هاي مزمن

افرادي که دچار بيماري هاي مزمن هستند چگونه از رابطه جنسي خود لذت ببرند؟

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

تجاوز به دختر دانش آموز توسط يک فوتباليست

تجاوز به دختر دانش آموز توسط يک فوتباليست

آقاي فوتباليست که دختر دانش آموز تجاوز کرده بود و باعث باردار شدن اين دختر شده بود

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

آمار سایت
  • کل مطالب : 12266
  • کل نظرات : 148
  • افراد آنلاین : 254
  • تعداد اعضا : 97
  • آی پی امروز : 433
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 7,951
  • باردید دیروز : 343
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11,815
  • بازدید ماه : 11,815
  • بازدید سال : 71,075
  • بازدید کلی : 3,932,456
  • کدهای اختصاصی