loading...

مجله اينترنتي هلو

بازدید : 93

روش بزرگ کردن سينه با داروهاي گياهي

کوچک بودن سينه در بعضي از خانم ها باعث پايين آمدن اعتماد به نفس مي شود و فکر مي کنند براي داشتن اعتماد به نفس بايد سينه هاي خود را بزرگتر کنند اما نه هزينه پزشک را دارند و هم از جراحي پرروتز سينه مي ترسند اما جاي نگراني نيست چون روش هاي طبيعي براي بزرگ کردن سينه وجود دارد

به ادامه مطلب برويد

بزرگ کردن سينه با یام وحشی(سیب زمینی شیرین)

یام وحشی گیاه فوق العاده ای که میتونه به افزایش هورمونهای استروژن کمک زیادی بکنه. میتونین برای بزرگ کردن و سفت کردن سینه هاتون از این گیاه مغذی بهره کافی رو ببرید. برگهای اون رو از عطاری ها خریداری کنین و بجوشانید و بخورین و بعد از مدتی تاثیرش رو ببنین.

بزرگ کردن سينه با رازیانه

این گیاه حاوی فلاونوئیدها (مواد موثر در گیاهان دارویی) است که دارای خواص استروژنی است که می تونه فعالیت هورمونهای استروژن در بدن شما رو افزایش بده. علاوه بر افزایش میزان شیر در مادران، دانه های رازیانه نیز می تونه به رشد بافت های سینه در زنان کمک فراوانی بکنه. رازیانه رو میتونین به عنوان یک ادویه در پخت و پز و یک طعم دهنده عالی برای غذاها استفاده کنین یا کمی از اون رو در سالاد بریزین و نوش جان کنین.

بزرگ کردن سينه با شنبلیله

شنبلیله خنک کننده طبیعی برای بدن است که فرآیند کم شدن چربی اطراف سینه ها را کند میکنه، بنابراین سینه هاتون بزرگتر میشه. همچنین حاوی ماده ای به نام دیوسژنین (ماده ی طبیعی در تولید استروئید تجاری بکار می رود) هست که رشد بافت پستان رو در زنان افزایش میده.

بزرگ کردن سينه با شبدر قرمز

یکی دیگه از گیاهان دارویی که میتونه به بزرگ شدن سینه هاتون کمک کنه شبدر قرمزه. شبدر قرمز دارای ماده مغذی فیتواستروژن است که باعث افزایش رشد پستان در زنان میشه. برای هربار 2 یا 3 عدد گل شبدر قرمز رو بردارین و بجوشانین و هر روز مثل چای بنوشین تا به بزرگ شدن سینه هاتون کمک کنین.

بزرگ کردن سينه با ریشه قاصدک

برای اینکه به سینه هاتون حجم بدین میتونین از ریشه قاصدک استفاده کنین. هر روز ریشه چای قاصدک رو صاف کنید و بخورید و نتایج اون رو در مدت کوتاهی ببینین. چای ریشه قاصدک باید بدون اضافه کردن قند یا شیر آماده بشه تا میزان چربی بدن شما رو افزایش بده.

بزرگ کردن سينه با روغن جوانه گندم

روغن جوانه گندم یکی از روغن های گیاهی که میتونین ازش کمک بگیرین. روغن را در اطراف سینه خود بمالید و به آرامی برای مدت 15 دقیقه ماساژ بدین. در هنگام ماساژ دادن سعی کنین از از اطراف سینه به مرکز ماساژ را انجام بدید تا نتیجه ی بهتری حاصل بشه. این کار باعث  میشه جریان خون در ناحیه پستان افزایش پیدا کرده و در نتیجه بافت سینه رشد بهتر و بیشتری داشته باشه. سعی کنین این کار رو هر روز انجام بدید تا نتیجه موثر اون رو ببینید.

بزرگ کردن سينه با برگ کاسنی

این گیاه غنی از ویتامین E است که این ویتامین برای رشد سینه در زنان ضروریه. مصرف ویتامین E میتونه به بزرگ شدن سینه ها کمک کنه، چون یک تنظیم کننده موثر هورمونی هست. برای استفاده از برگ های کاسنی میتونین اونها رو در آب بجوشونین و بعد از فشار دادنش آبشو میل کنید.

بزرگ کردن سينه با روغن کنجد

روغن کنجد هم یکی دیگه از داروهای خانگی هست که میتونین به راحتی ازش استفاده کنین. برای تقویت عضلات پستان و افزایش رشد سینه روغن کنجد می تونه مورد استفاده قرار بگیره. در واقع این درمانی هست که از زمانهای دور مورد استفاده قرار میگرفته. خانمها می تونن تمام سینه ی خود را با روغن کنجد گرم آغشته کنند و قدری ماساژ بدن و به سرعت رشد پستان خود اضافه کنن.

بزرگ کردن سينه با دونگ کوای

دونگ کوای گیاه دارویی بزرگ کننده سینه است. دونگ کوای یک گیاه طبیعی است که تولید هورمون استروژن را در زنان تنظیم می کند و به اندازه معقولی به رشد سینه ها کمک می کند. مواد مغذی موجود در این گیاه میتونه در افزایش سلامت بافت سینه مفید باشه. دونگ کوای همچنین می تونه با تنظیم غلظت هورمونی، رشد سینه را بهبود ببخشه. پس این گیاه رو بخرید و از مزایاش بهره ببرید.

پايان مطلب

منبع : مجله الکترونيک دونفره

مجله اینترنتی هلو سه شنبه 11 دی 1397 زمان : 13:51 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
ما در مجله اينترنتي هلو با جديدترين مطالب درباره پزشکي،زناشويي،آشپزي،بارداري،کودک،تعبير خواب،مدل لباس،بيوگرافي افراد مشهور و .... در خدمت شما عزيزان هستيم
اطلاعات کاربری
داستان واقعي رابطه نامشروع با پسر شهرستاني

داستان واقعي رابطه نامشروع با پسر شهرستاني

کامران سرانجام توانست من را فریب دهد، زیرا او با اصرارتمام توانست یک روز به دور از چشم مادرم به خانه ما آمده و با من ارتباط برقرار کرده و  . .

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

لذت جنسي در دوران بيماري هاي مزمن

لذت جنسي در دوران بيماري هاي مزمن

افرادي که دچار بيماري هاي مزمن هستند چگونه از رابطه جنسي خود لذت ببرند؟

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

تجاوز به دختر دانش آموز توسط يک فوتباليست

تجاوز به دختر دانش آموز توسط يک فوتباليست

آقاي فوتباليست که دختر دانش آموز تجاوز کرده بود و باعث باردار شدن اين دختر شده بود

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

آمار سایت
  • کل مطالب : 12266
  • کل نظرات : 148
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 97
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 161
  • بازدید امروز : 823
  • باردید دیروز : 1,058
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 823
  • بازدید ماه : 9,404
  • بازدید سال : 40,725
  • بازدید کلی : 3,902,106
  • کدهای اختصاصی