loading...

مجله اينترنتي هلو

بازدید : 115

سایت امیدهسته ای ایرانیان درگفت و گو با چند تن از نمایندگان ضمن انتقال دیدگاههای آنها در خصوص موضع گیریهای اخیر جامعه بین الملل در مواجهه با توان موشکی ایران بر این نکته تاکید کرده است که جدایی موشک دفاعی از برجام بر همگان محرز شده است.
ثابت شد موشک دفاعی از برجام جداست

در ادامه این مطلب آمده است : منصوری آرانی دلیل بهانه جویی های غرب در خصوص آزمایشات 

موشکی ایران را امتیاز گیری دانسته و معتقد است: آمریکا، اسرائیل و هم پیمانانشان به دنبال

امتیازگیری هستند و از هر فرصتی برای اتخاد تحریم های جدید علیه ایران استفاده می کنند. لذا به خوبی می دانند که آزمایش های موشکی ضد برجام و ضد قطع نامه سازمان ملل نیست

به ادامه مطلب برويد

سایت امیدهسته ای ایرانیان درگفت و گو با چند تن از نمایندگان ضمن انتقال دیدگاههای آنها در خصوص موضع گیریهای اخیر جامعه بین الملل در مواجهه با توان موشکی ایران بر این نکته تاکید کرده است که جدایی موشک دفاعی از برجام بر همگان محرز شده است.
[ثابت شد موشک دفاعی از برجام جداست]

در ادامه این مطلب آمده است : منصوری آرانی دلیل بهانه جویی های غرب در خصوص آزمایشات موشکی ایران را امتیاز گیری دانسته و معتقد است: آمریکا، اسرائیل و هم پیمانانشان به دنبال امتیازگیری هستند و از هر فرصتی برای اتخاد تحریم های جدید علیه ایران استفاده می کنند. لذا به خوبی می دانند که آزمایش های موشکی ضد برجام و ضد قطع نامه سازمان ملل نیست.
در هفته های اخیر ایران چند آزمایش موشکی بالستیک انجام داد که واکنش های زیادی را به همراه داشت. این آزمایش در روزی انجام شد که جو بایدن، معاون رییس جمهور آمریکا میهمان نتانیاهو در اسراییل بود. از این رو بیش از پیش رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش از این آزمایش موشکی ایران ابراز نارضایتی کردند.
شورای امنیت که پیش از این نیز در واکنش به آزمایش یک موشک در ایران تحریم هایی را علیه کشورمان وضع کرده بود، این بار نیز در به تکاپو افتاد تا با تحریک رژیم صهیونیستی شورای امنیت تحریم های دیگری علیه ایران وضع شود. از سویی تلاش شد تا این آزمایش موشکی نقض برجام و اسناد بین المللی جلوه داده شود.
علیرغم تمام این تلاش ها، وزارت خارجه کشورمان با قاطعیت تمام از تمام اتهام زنی ها ایران را مبرا کرد. چراکه نمایندگان ایران در نشست با شورای امنیت عنوان کردند که بحث موشکی در برجام مطرح نشده و ایران حق دارد به برنامه های دفاعی موشکی خود ادامه دهد و این امرناقض برجام نیست. چراکه شورای امنیت تنها ایران را دعوت به عدم توسعه برنامه موشکی کرده و تاکیدی در آن وجود نداشته است. از سویی آمریکا و اروپا نیز در ابتدا اذعان داشتند که آزمایشات موشکی ایران به اجرای برجام صدمه و نقضی وارد نمی کند.
منصور حقیقت پور: قطعنامه 2231 ایران را از فعالیت های موشکی منع نکرد
منصور حقیقت پور نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آزمایش موشکی ایران ناقض برجام نیست، عنوان می کند: ایران از ابتدا نیز قطعنامه 2231 را به منع ایران از فعالیت های موشکی ندانسته و این قطعنامه تنها جنبه توصیه ای دارد.
وی در ادامه به طرف های توافق هسته ای اعلام کرد: مطالعه برجام توسط طرف های قرار داد برای آنها روشن خواهد کرد که در برجام اشاره ای به فعالیت های موشکی ایران نشده است. و مهمتر اینکه ایران تمام بندهای برجام و تاکیدات شورای امنیت را اجرا کرده اما این آمریکاست که عنوان می کند قطعنامه شورای امنیت را قبول ندارد.
حسین سبحانی نیا: ایران تعهدی در خصوص موشک نداده است
دیگر عضو این کمیسیون اعلام کرد که بهانه جویی های آمریکا و غرب تنها به ضرر خودشان خواهد بود و ایران را در تصمیمات خود مردد می کند.
حسین سبحانی نیا با بیان اینکه ایران تعهدی برای عدم اجرای آزمایشات موشکی در برجام یا غیر آن نداده بود، گفت: انجام آزمایش های موشکی در چارچوب برنامه های دفاعی ایران است که قرار نبود به تبع برجام لغو یا منتفی شود.
وی ادامه داد: آمریکا و غرب در صورتیکه بر اصرار خود مبنی بر اعمال تحریم های جدید به بهانه آزمایش های موشکی ایران ادامه دهند، به جهانیان اثبات می شود که ایران بر تعهدات خود پایبند بوده و این آمریکاست که نقض برجام کرده است. لذا دنیا باید بداند که انجام آزمایش های موشکی از سوی ایران برای حمل کلاهک هسته ای نبوده و برای اهداف دفاعی است.
عباسعلی منصوری: برجام ارتباطی به موشک بالستیک ندارد
عباسعلی منصوری آرانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تایید اقدامات موشکی ایران در فضای امنیتی اظهار داشت: محور قطعنامه 2231 مبنی بر این است که طراحی موشک های حمل کننده کلاهک هسته ای ممنوع است، اما حرفی از آزمایش موشک های بالستیک زده نشده است.
وی دلیل بهانه جویی های غرب در خصوص آزمایشات موشکی  ایران را امتیاز گیری دانسته و معتقد است: آمریکا، اسرائیل و هم پیمانانشان به دنبال امتیازگیری هستند و از هر فرصتی برای اتخاد تحریم های  جدید علیه ایران استفاده می کنند. لذا به خوبی می دانند که آزمایش های موشکی ضد برجام و ضد قطع نامه سازمان ملل نیست.
این نماینده مجلس اصرار آمریکا بر تحت فشار قرار دادن ایران  را نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری این کشور دانست و گفت: آمریکا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری به لابی صهیونیست و رای مخالفان توافق هسته ای با ایران نیاز دارد.
محمدجواد ظریف: نه برجام و نه قطعنامه ایران را از کار روی موشک غیرکلاهک هسته ای منع نمی کند
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در توئیت های خود نیز اعلام کرد: 'نه برجام و نه قطعنامه شورای امنیت ایران را از کار برروی موشک هایی که برای حمل کلاهک هسته ای طراحی نشده اند منع نمی کند. متون را بخوانید: انگلیسی ساده است و نه متون فنی حقوقی!
ایران در ٢٥٠ سال گذشته به هیچ کشوری حمله نکرده است. ولی وقتی صدام ما را موشک باران می کرد و برای هشت سال به مردم ما حملات شیمیایی می کرد، هیچ کس به کمک ما نیامد.
اگر در زمان حمله صدام به ایران دارای موشک بودیم، می توانست جرات این کار را از وی بگیرد و یا حداقل حملات کور وی را به مردم غیر نظامی کاهش دهد.
من کسانی را که ایران را به رفتار تحریک آمیز متهم می کنند به این چالش دعوت می کنم که جمله فرمانده سپاه پاسداران را تکرار کنند که گفت: ما جز برای دفاع از قدرت نظامی استفاده نخواهیم کرد

گرداوري: مجله هلو

منبع: ايرنا

مجله اینترنتی هلو یکشنبه 15 فروردین 1395 زمان : 8:45 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
ما در مجله اينترنتي هلو با جديدترين مطالب درباره پزشکي،زناشويي،آشپزي،بارداري،کودک،تعبير خواب،مدل لباس،بيوگرافي افراد مشهور و .... در خدمت شما عزيزان هستيم
اطلاعات کاربری
داستان واقعي رابطه نامشروع با پسر شهرستاني

داستان واقعي رابطه نامشروع با پسر شهرستاني

کامران سرانجام توانست من را فریب دهد، زیرا او با اصرارتمام توانست یک روز به دور از چشم مادرم به خانه ما آمده و با من ارتباط برقرار کرده و  . .

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

لذت جنسي در دوران بيماري هاي مزمن

لذت جنسي در دوران بيماري هاي مزمن

افرادي که دچار بيماري هاي مزمن هستند چگونه از رابطه جنسي خود لذت ببرند؟

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

تجاوز به دختر دانش آموز توسط يک فوتباليست

تجاوز به دختر دانش آموز توسط يک فوتباليست

آقاي فوتباليست که دختر دانش آموز تجاوز کرده بود و باعث باردار شدن اين دختر شده بود

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

آمار سایت
  • کل مطالب : 12266
  • کل نظرات : 148
  • افراد آنلاین : 288
  • تعداد اعضا : 97
  • آی پی امروز : 428
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 5,415
  • باردید دیروز : 343
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9,279
  • بازدید ماه : 9,279
  • بازدید سال : 68,539
  • بازدید کلی : 3,929,920
  • کدهای اختصاصی