loading...

مجله اينترنتي هلو

بازدید : 216

نقشه و جزئيات پايگاه نظامي امريكا در سوريه

مجله اينترنتي هلو : با حضور نظامی فدراسیون روسیه در سوریه و تلاش برای مقابله با تروریست‌های تکفیری داعش؛ ایالات متحده آمریکا هم تصمیم گرفته در تحولات سوریه ایفای نقش نظامی داشته باشد.

به ادامه مطلب برويد

پایگاه نظامی آمریکا در سوریه؟! + نقشه و جزئیات
اخیرا ایالات متحده تصمیم گرفته که یک پایگاه نظامی در کردستان سوریه ایجاد کند.

    به گزارش خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با حضور نظامی فدراسیون روسیه در سوریه و تلاش برای مقابله با تروریست‌های تکفیری داعش؛ ایالات متحده آمریکا هم تصمیم گرفته در تحولات سوریه ایفای نقش نظامی داشته باشد.

     در این راستا مقامات نظامی ایالات متحده آمریکا تصمیم گرفتند با رایزنی با مقامات کردستان‌ها یک پایگاه نظامی در سوریه و در استان "حسکه" احداث کنند.  در این پروسه یک فرودگاه نظامی در این استان که در حومه شرقی "حسکه" و در اطراف شهر "رمیلان" قرار دارد را برای حضور نظامی انتخاب کردند.

    به نظر می‌رسد ایالات متحده آمریکا با احداث پایگاه نظامی در سوریه اهدافی را دنبال می‌کند که البته این اهداف تاحدودی به رصد عملیاتی فدراسیون روسیه و محور مقاومت باز می‌گردد.


   **توپولوژی و جغرافیای پایگاه نظامی  "رمیلان"

    ایالات متحده آمریکا تلاش می‌کند تا با ایجاد پایگاه نظامی در مرز سوریه، ترکیه و عراق نقش رصد عملیاتی و نظارت را در مواجهه با جنگنده‌های فدراسیون روسیه ایفا کند. یکی دیگر از دلایلی که ایالات متحده تصمیم گرفته در منطقه  "رمیلان" کردستان سوریه پایگاه نظامی ایجاد کند، رصد عملیاتی محور مقاومت و عملیات آزادسازی  "حلب"  با عنوان "انتقام سخت"  است.


     روزنامه لبنانی الاخبار نوشت: فرودگاه  "ابوحجر" در منطقه  "تل الحجر" در حومه شرقی  "حسکه" در منطقه تحت کنترل "یگان‌های حمایت از ملت کرد" قرار دارد. این فرودگاه در جنوب شرق شهر  "رمیلان" واقع است.


پایگاه نظامی آمریکا در سوریه؟! + نقشه و جزئیات


پایگاه نظامی آمریکا در سوریه؟! + نقشه و جزئیات

پایگاه نظامی آمریکا در سوریه؟! + نقشه و جزئیات



    این روزنامه ادامه داد:  این فرودگاه نزدیک مرز سه کشور سوریه، عراق و ترکیه بوده  و پایگاه تسلیحاتی اصلی یگانهای حمایت از ملت کرد و حاوی بزرگترین انبارهای سلاح و ذخیره است. این فرودگاه یک فرودگاهی زراعی است که اداره کشاورزی  "حسکه" از آن برای سم پاشی استفاده می‌کرد و از سال 2010 از کار افتاده است.


      این فرودگاه به واشنگتن کمک خواهد کرد تا یک مکان امن دیگری برای فرودآمدن نیروهایش (مانند نیروهای کماندو) فراهم کند و از هم پیمانان خود حمایت نظامی کند؛ نیروهایی که در حال حاضر  پس از ورود به شهرک الهول در نزدیکی مرزهای عراق و تسلط بر سد جنوبی حسکه واقع در 25 کیلومتری جنوب شهر حسکه پس ازدرگیری با داعش، به کنترل حومه جنوبی حسکه نزدیک می شوند.


-     این فرودگاه به واشنگتن کمک خواهد کرد تا یک مکان امن دیگری برای فرودآمدن نیروهایش (مانند نیروهای کماندو) فراهم کند و از هم پیمانان خود حمایت نظامی کند؛ نیروهایی که در حال حاضر  پس از ورود به شهرک الهول در نزدیکی مرزهای عراق و تسلط بر سد جنوبی حسکه واقع در 25 کیلومتری جنوب شهر حسکه پس ازدرگیری با داعش، به کنترل حومه جنوبی حسکه نزدیک می شوند.


     الاخبار یادآور شد:  این فرودگاه به واشنگتن کمک خواهد کرد تا یک مکان امن دیگری برای فرودآمدن نیروهایش (مانند نیروهای کماندو) فراهم کند و از هم پیمانان خود حمایت نظامی کند؛ نیروهایی که در حال حاضر  پس از ورود به شهرک  "الهول"  در نزدیکی مرزهای عراق و تسلط بر سد جنوبی "حسکه"  واقع در 25 کیلومتری جنوب شهر  "حسکه" پس ازدرگیری با داعش، به کنترل حومه جنوبی این شهر  نزدیک می‌شوند.


     ایالات متحده آمریکا همچنین تلاش می‌کنند با استقرار نیروی نظامی و ادوات و تجهیزات بر عملیات آزادسازی قریب‌الوقوع  "ادلب" نظارت کند و حتی اگر لازم شد همانند آنچه که در استان "دیاله" و یا "صلاح‌الدین" رخ داد با محموله‌های هوایی داعش و جبهه‌النصره را پشتیبانی هوایی کند ؛ هرچند که تاکنون روسیه نبض عملیات در سوریه را بدست گرفته است.

** اشپیگل: نگرانی آمریکا از قدرت نظامی فدراسیون روسیه

    نشریه آلمانی "دیر اشپیگل" گزارش داد:  روسیه اکنون به حملات هوایی در سوریه روی آورده و جنگنده بمب‌افکن‌های راهبردی روسیه به پروازهای منظم بر فراز آسمان این کشور اقدام می‌کنند و عملیات بازرسی غافلگیرانه این کشور که با هدف حصول اطمینان از آمادگی جنگی نیروهای مسلح انجام می شود، ده‌ها هزار نظامی را تحت پوشش قرار می‌دهد و همه این‌ها موجبات نگرانی آمریکاست.


     این مجله آلمانی یاد‌آور شد: ژنرال "فردریک بن هوگس" فرمانده نیروهای آمریکایی در اروپا معتقد است روسیه با سامانه پدافند هوایی و سلاح های ضد کشتی جنگی خود می‌تواند مانع ورود نیروهای پیمان آتلانیتک شمالی(ناتو) به مناطق مهم و راهبردی شود.

     وی اصلاحات نظامی روسیه را که از سال 2008 آغاز شده، بزرگترین اصلاحات از زمان پایان قرن نوزدهم دانست به طوری که در سایه این اصلاحات، بهترین ساختار تشکیلاتی برای اداره ارتش ایجاد شد و تعداد نظامیان کاهش یافت و میزان سلاح های پیشرفته و جدید در مجموع سلاح های ارتش روسیه، از ده درصد زمان آغاز اصلاحات به سی درصد در حال حاضر افزایش یافته که این میزان تا سال 2020 باید به هفتاد درصد برسد.


     البته هنوز موضع مقامات رسمی ایالات متحده آمریکا در زمینه پایگاه نظامی  "رمیلان" مشخص نیست؛ اما نکته‌ای که واضح بوده اینکه این حرکت در راستای رقابت تاکتیکی با فدراسیون روسیه و محور مقاومت رخ داده است.


گزارش از محمد زرچینی

منبع:باشگاه خبرنگاران

www.holoo1.ir

درباره اخبار روز ,
مجله اینترنتی هلو پنجشنبه 19 آذر 1394 زمان : 10:56 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
ما در مجله اينترنتي هلو با جديدترين مطالب درباره پزشکي،زناشويي،آشپزي،بارداري،کودک،تعبير خواب،مدل لباس،بيوگرافي افراد مشهور و .... در خدمت شما عزيزان هستيم
اطلاعات کاربری
داستان واقعي رابطه نامشروع با پسر شهرستاني

داستان واقعي رابطه نامشروع با پسر شهرستاني

کامران سرانجام توانست من را فریب دهد، زیرا او با اصرارتمام توانست یک روز به دور از چشم مادرم به خانه ما آمده و با من ارتباط برقرار کرده و  . .

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

لذت جنسي در دوران بيماري هاي مزمن

لذت جنسي در دوران بيماري هاي مزمن

افرادي که دچار بيماري هاي مزمن هستند چگونه از رابطه جنسي خود لذت ببرند؟

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

تجاوز به دختر دانش آموز توسط يک فوتباليست

تجاوز به دختر دانش آموز توسط يک فوتباليست

آقاي فوتباليست که دختر دانش آموز تجاوز کرده بود و باعث باردار شدن اين دختر شده بود

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

آمار سایت
  • کل مطالب : 12266
  • کل نظرات : 148
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 97
  • آی پی امروز : 158
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 936
  • باردید دیروز : 495
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,630
  • بازدید ماه : 8,459
  • بازدید سال : 39,780
  • بازدید کلی : 3,901,161
  • کدهای اختصاصی