loading...

مجله اينترنتي هلو

بازدید : 67

بارداري را براي خود لذت بخش کنيد . براي اينکه دوره بارداري و سختي هاي آن را  راحت تر بتوانيد تحمل کنيد بايد از اين روش ها استفاده کنيد

به ادامه مطلب برويد

مجله اينترنتي هلو - www.holoo1.ir

بارداري راحت و زيبا

+ فعال ماندن

- زمانیکه احساس نفخ و ناراحتی در شکم خود می کنید، به نظر می رسد برخاستن از تخت می تواند به سادگی این موضوع را به چالش بکشاند. ولی در برابر میل شدید خود به وقت گذرانی مقاومت کنید.

- حتی یک پیاده روی ۱۰ تا ۱۵ دقیقه ای یا انجام یوگا به مدت اندک موجب احساس سرزندگی شما شده و خودتان را بیشتر از دوران پیش از حاملگی تان دوست خواهید داشت.

- یک عامل دیگر از تحرک ورزش کردن است. ورزش موجب تشدید کشش، استقامت و قدرت عضلات شده و برهمین اساس می تواند به شما کمک کند تا وزن اضافی همراه خود را رهبری کنید، شما را برای فشار کار فیزیکی آماده می کند.

- از طرف دیگر، ورزش موجب می شود تا بعد از به دنیا آوردن بچه بسیار آسان تر به روال عادی زندگی خود بازگردید.

+ قدرت آرایش را دست کم نگیرید

Bobbi Brown یک آرایشگر مشهور می گوید: ” آرایش کردن در دوران بارداری می تواند شگفتی هایی را برایتان به ارمغان آورد، چراکه آرایش را می توان ابزاری برای یک حس زیبایی و تازگی به حساب آورد.” آرایش کردن به ویژه در زمانی مهم است که بسیاری از زنان احساس می کنند بر بدن خود کنترلی ندارند.

- پس بیایید به جلو نگاهی بیندازیم و با برخی از چیزهای جالب آشنا شوید: رنگ جدیدی از رژلب یا سایه چشم را امتحان کنید. وی می گوید: “آرایش را می توان با شستن پاک کرد – آرایش دائمی نیست” و ” روشی عالی برای ترقی و بهبودی سریع شما می باشد.

+ از تغییر مدل موهایتان به مدل موی جمع رو به بالا اجتناب کنید

- یکی از مزایای بارداری – به دلیل هورمون بارداری – داشتن موهای درخشان و ضخیم تر است. در واقع رشد موهای تان بیشتر نشده ، بلکه فقط ریزش موهایتان کمتر از حد معمول می شود. برخی از زنان توجه داشته باشند که حالت موهایشان تغییر کرده یا طره های موی آنان درخشان تر می شوند.

- اگر معمولا نوک موهایتان ضخیم بوده و ترس و نگرانی تان از این است که ضخیم بودن بیش از حد غیر قابل کنترل خواهد بود، بهتر است که موهای خود را در طول بارداری کوتاه تر کنید. ولی بدانید که تغییرات حاصله دائمی نبوده و برای سازش با آنها گام های جدی بردارید.

Amina Rubio ، طراح مدل و رنگ مو استودیو دیوید الیور در سانفرانسیسکو می گوید: “به دنبال یک تغییر جدی نباشید.” ” از همه اینها گذشته، بدن شما با همین تغییرات کافی خود در حال رشد است. با یک طراح مد برای یافتن یک مدل موی کوتاه مناسب خود مشورت کنید.” او استفاده از کلیپس، سنجاق و شانه های سر را برای ارتقاء مدل موهایتان توصیه می کند. ولی افراط نکنید. Rubio معتقد است “هرچه کمتر بهتر است.”

+ پذیرای مدل درونی خودتان باشید

- لباس های بارداری مورد استفاده در دو گروه جای می گرفتند: مامی یا لباس آراسته به گل و زینت کمانی. تمام آنها به رنگ صورتی بودند. اما امروزه بسیاری از لباس های حاملگی فراهم هستند که بزرگترین چالش شما از آنها مربوط به بودجه تان می شود.

- لیز لانگ، بنیانگذار و موسس لباس های حاملگی می گوید: ” با فراهم بودن گزینه های عالی از لباس های بارداری، هیچ مشکلی در پیداکردن لباس مناسب اندام تان وجود ندارد.”

- یک تذکر مفید: مشکی یک رنگ شیک برای مدل  لباسهای تومُد غیربارداری می باشد و موجب شگفتی زنان حامله هم خواهد شد. انتخاب رنگ لباس مشکی باز درکنار تکه ای درخشان از جواهرات دلپذیر، یک روسری ابریشمی رنگی و یا انداختن یک ژاکت روی شانه هایتان شما را دلرباتر خواهد کرد.

+ مراقبت از پوست را فراموش نکنید

همان هورمون های حاملگی مبدل احساسات تان به جنجال می توانند پوست را هم خراب کنند. چهره شما ممکن است به علت درخشندگی جذاب حاملگی خوب به نظر برسد و یا مانند دوران نوجوانی تان شکسته (بریدگی پوست در دوران بارداری) شود. حتی ممکن است که پوست تان خشک تر از حالت معمول شده و لکه لکه به نظر آید.

یک مرطوب کننده خوب می تواند برای هر قسمتی از پوست که احساس خشکی از آن دارید مانند شکم در حال رشدتان، موثر واقع شود. الکسا بوئر کیمبال، متخصص پوست و استاد دانشکده پزشکی دانشگاه استانفورد باور دارد که “بهترین روش جلوگیری کننده از خارش آزاردهنده مقارن با رشد شکم خوب مرطوب نگه داشتن آن است.” بهتر است که شما هم یکی از کرم های شکم مدعی بازدارندگی از ابتلا به استرچ مارک (ترک پوستی ناشی از بارداری)ها استفاده کنید. البته کارشناسان کارایی این کرم ها را تایید نکرده ولی مادران باردار مبتلا به استرچ مارک به موثر بودن این کرم ها ایمان دارند.

+ ولخرجی در درمان با آب گرم

انجام مانیکور یا پدیکور ( درصورت انجام هر دو مانی پدی) و یا شستشوی صورت می تواند روحیه شما را بالا برده و از خودتان یک تصویر ذهنی از یک قدرت سریع داشته باشید. افزون بر این، ماساژ بارداری را هم انجام دهید. هیچ چیز به این اندازه خوب نیست که یک نفر شما را نوازش کند و به مدت یک یا دو ساعت حس ملکه بودن به شما دست دهد.

در صورتی که استطاعت مالی درمان با آب گرم را ندارید، زدن ماسک و کار مانیکور را در منزل انجام داده یا با چند تن از دوستان نزدیکتان یک “مهمانی زنانه زیبایی و خودآرایی” برپا کنید.

+ روحیه خوب به خودتان بدهید

اگر انجام هیچ کاری فایده ای ندارد. در این هنگام به یاد آورید که اگرچه نمی توانید یک لباس تنگ و چسبان و یا شلوار جین مورد علاقه تان را به زور بپوشید، اما هنوز هم شما افسانه ای و حیرت انگیز هستید. زیبایی یکی از حالات فضل وکمال است، نَه صرفا ظاهر، اندازه یا وزن. شما انسانی با ظاهری درخشنده، باردار و زیبا هستید . .

پايان مطلب

بارداري لذت بخش

مجله اینترنتی هلو یکشنبه 02 مهر 1396 زمان : 18:09 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
ما در مجله اينترنتي هلو با جديدترين مطالب درباره پزشکي،زناشويي،آشپزي،بارداري،کودک،تعبير خواب،مدل لباس،بيوگرافي افراد مشهور و .... در خدمت شما عزيزان هستيم
اطلاعات کاربری
داستان واقعي رابطه نامشروع با پسر شهرستاني

داستان واقعي رابطه نامشروع با پسر شهرستاني

کامران سرانجام توانست من را فریب دهد، زیرا او با اصرارتمام توانست یک روز به دور از چشم مادرم به خانه ما آمده و با من ارتباط برقرار کرده و  . .

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

لذت جنسي در دوران بيماري هاي مزمن

لذت جنسي در دوران بيماري هاي مزمن

افرادي که دچار بيماري هاي مزمن هستند چگونه از رابطه جنسي خود لذت ببرند؟

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

تجاوز به دختر دانش آموز توسط يک فوتباليست

تجاوز به دختر دانش آموز توسط يک فوتباليست

آقاي فوتباليست که دختر دانش آموز تجاوز کرده بود و باعث باردار شدن اين دختر شده بود

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

آمار سایت
  • کل مطالب : 12266
  • کل نظرات : 148
  • افراد آنلاین : 299
  • تعداد اعضا : 97
  • آی پی امروز : 415
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 1,402
  • باردید دیروز : 343
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,266
  • بازدید ماه : 5,266
  • بازدید سال : 64,526
  • بازدید کلی : 3,925,907
  • کدهای اختصاصی