loading...

مجله اينترنتي هلو

بازدید : 121

اين غذاها باعث جوش و آکنه مي شوند

خيلي چيزها ممکن است باعث جوش و آکنه شوند ما در اينجا به چند غذا به بروز جوش و آکنه را تشديد مي کنند اشاره مي کنيم . . .همراه ما باشيد

به ادامه مطلب برويد

مجله اينترنتي هلو- www.holoo1.ir

علت بروز جوش و آکنه

مواد غذایی مضر برای پوست کدام ها هستند و تا می توانید از خوردن آن ها خودداری کنید.


۱ ) لبنیات می تواند منافذ پوست شما را مسدود کند

- اگر از آن دسته آدم هایی هستید که نمی توانید صبحتان را بدون یک لیوان شیر شروع کنید یا پنیرها خوردنی های مورد علاقه شما هستند باید این خبر بد را بشنوید که لبنیات برای پوست زیاد خوب نیست. در واقع می تواند علت اصلی جوش های شما باشد. محصولات لبنی حاوی انواعی از هورمون ها هستند که می توانند تولید چربی را تحریک کنند. هر چقدر بدن شما بیشتر چربی تولید کند، منافذ بیشتری از پوستتان بسته می شود و این یعنی ایجاد جوش های پوستی بیشتر.

- در کمال تعجب، شیر رقیق شده ( شیر کم چرب ) نسبت به شیر کامل یا دیگر محصولات لبنی مثل پنیر و ماست، نقش بیشتری در تولید جوش دارد. اگر شما نمی توانید محصولات لبنی را به کل مصرف نکنید، لااقل شیر سویا یا بادام را جایگزین شیر معمولی کنید.
بیشتر بخوانید:  6 روش متداول از بین بردن جای جوش صورت


۲ ) نمک پوست را پف دار می کند

- نمک نمی تواند به طور مستقیم آکنه ایجاد کند، اما یکی دیگر از عوامل ناخوش آیند پوستی، یعنی پف کردگی را ایجاد می کند. نمک باعث باقی ماندن آب در پوست بعضی از افراد و در نتیجه ایجاد پف کردگی است. این پف کردگی ها به خصوص در قسمت هایی که پوست نازک تر است ، مثل اطراف چشم ها، بیشتر مشهود است. اگر نمی توانید نمک را از سفره ی خود حذف کنید، توصیه می شود اسید ها ی چرب امگا ۳ را به رژیم غذایی اضافه کنید


۳ ) شکر باعث می شود پیرتر به نظر برسید

- غذا های با شیرینی بالا منجر به قندی شدن کلاژن در پوست می شوند که باعث سفت شدن و پیر شدن پوست می شود. بنابراین هر وقت خواستید تصمیم بگیرید که یک چیز شیرین بخورید، علاوه بر نگرانی چاق شدن، به فکر چین و چروک ها و پف کردگی نیز باشید. اگر به دنبال یک چیز شیرین هستید، به سراغ میوه هایی که شیرینی طبیعی دارند بروید. در عین حال به یاد داشته باشید که میوه های حاوی انتی اکسیدان فرآیند پیر شدن را کاهش می دهد.


۴ ) کربوهیدرات های تصفیه شده خطرناکند

- چرا همیشه خوشمزه ترین غذا ها بیشترین ضرر را برای بدن دارند؟! برای مثال کربوهیدرات ها. داریم در مورد پاستا و نان سفید و سیب زمینی حرف می زنیم. اصولا دو دسته کربوهیدرات وجود دارند. کربوهیدرات خوب و کربوهیدرات بد. کربوهیدرات های بد آن هایی هستند که شاخص های گلیسمیک بالایی دارند و بهتر است هر چه بیشتر از آن ها دوری کنیم.

- این شاخص ها باعث افزایش میزان گلوکوز خون می شوند و بدن را مجبور می کنند که برای جذب این میزان گلوکوز انسولین بیشتری ترشح کند. انسولین بیشتر یعنی التهاب بیشتر و احتمال تحریک پوست برای آکنه های بیشتر. خود داری از مصرف کربوهیدرات های بد همچنین باعث کاهش وزن می شود و از این طریق هم احتمال جوش زدن کاهش پیدا می کند.
بیشتر بخوانید:  درمان های خانگی برای از بین بردن جوش های سرسیاه روی صورت


۵ )چیپس سیب زمینی شما را پیر می کند

چیپس خیلی خوشمزه است! بله. اما همانقدر هم برای پوست ضرر دارد. بیشتر چیپس ها غرق در نمک هستند که برای التهابات پوستی بد است. همچنین از سیب زمینی درست شده اند که کربوهیدرات بد است. این یعنی یک بسته چیپس بمبی است که پوست شما را منفجر خواهد کرد! . .

پايان مطلب

بانوي شهر

مجله اینترنتی هلو یکشنبه 23 مهر 1396 زمان : 8:47 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
ما در مجله اينترنتي هلو با جديدترين مطالب درباره پزشکي،زناشويي،آشپزي،بارداري،کودک،تعبير خواب،مدل لباس،بيوگرافي افراد مشهور و .... در خدمت شما عزيزان هستيم
اطلاعات کاربری
داستان واقعي رابطه نامشروع با پسر شهرستاني

داستان واقعي رابطه نامشروع با پسر شهرستاني

کامران سرانجام توانست من را فریب دهد، زیرا او با اصرارتمام توانست یک روز به دور از چشم مادرم به خانه ما آمده و با من ارتباط برقرار کرده و  . .

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

لذت جنسي در دوران بيماري هاي مزمن

لذت جنسي در دوران بيماري هاي مزمن

افرادي که دچار بيماري هاي مزمن هستند چگونه از رابطه جنسي خود لذت ببرند؟

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

تجاوز به دختر دانش آموز توسط يک فوتباليست

تجاوز به دختر دانش آموز توسط يک فوتباليست

آقاي فوتباليست که دختر دانش آموز تجاوز کرده بود و باعث باردار شدن اين دختر شده بود

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

آمار سایت
  • کل مطالب : 12266
  • کل نظرات : 148
  • افراد آنلاین : 291
  • تعداد اعضا : 97
  • آی پی امروز : 427
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 3,586
  • باردید دیروز : 343
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7,450
  • بازدید ماه : 7,450
  • بازدید سال : 66,710
  • بازدید کلی : 3,928,091
  • کدهای اختصاصی