loading...

مجله اينترنتي هلو

بازدید : 76

فضايي براي کودک در اتاق والدين

اگر شما والدين عزيز دوست داريد کودکتان را در اتاق خود بخوابانيد چند پيشنهاد به شما داريم . همراه ما باشيد . اگر میتوانید سبدى تهیه کنید که روى پایه گهواره اى قرار بگیرید تا در صورت لزوم، بتوانید بدون بلند کردن نوزاد، آن را تکان دهید تا نوزاد دوباره بخوابد. ..

به ادامه مطلب برويد

در حالی که شما ممکن است یک اتاق خواب بسیار زیبا برای کودکتان درست کرده باشید، ممکن است که به طور همزمان نیز تصمیم داشته باشید که برای مدتی او را در اتاق خواب خودتان بخوابانید تا به شما نزدیکتر باشد. فقط با اضافه کردن چند وسیله کوچک، خیلی راحت میتوانید لوازم کاربردی و مورد نیاز کودک را به اتاق خود اضافه کرده و فضا را بدون بهم ریختگی و هرج و مرج، برای آمدن نوزاد جدید آماده کنید.

+ سبد مخصوص خواب نوزاد

اگر کودک شما قرار نیست در کنار شما بخوابد، پس نیاز به یک فضاى مخصوص به خودش براى خوابیدن دارد. به جاى اینکه وسایل اتاقش را به اتاق خود بیاورید، یک سبد مخصوص نوزاد بخرید. از لحاظ طرح و شکل به دنبال سبدى باشید که با سبک و طرح اتاق خودتان همخوانى داشته باشد. سبدى با طراحی ساده و مینیمال نه تنها فضاى کمترى از اتاق شما را اشغال میکند، بلکه از لحاظ بصری نیز فضاى اتاق را شلوغ نشان نمیدهد. اگر میتوانید سبدى تهیه کنید که روى پایه گهواره اى قرار بگیرید تا در صورت لزوم، بتوانید بدون بلند کردن نوزاد، آن را تکان دهید تا نوزاد دوباره بخوابد. از لحاظ جا و مکان، سبد را در نزدیکی تخت خود قرار دهید، تا بتوانید به راحتى نوزاد را بغل کنید و یا سبد را تکان دهید بدون اینکه نیازى به بیرون آمدن از جاى گرم و نرم خود داشته باشید.

+ صندلى گهواره اى

زمان هایی وجود دارد که شما نیاز به تعویض و تغذیه کودک  دارید.  اگر میتوانید یک صندلى گهواره اى به اتاق خود اضافه کنید. در اینجا باز هم تأکید میکنم که به دنبال طرحهاى ساده باشید؛ چیزی که در عین سادگى به اندازه کافى جزییاتى دارد که با طرح و سبک اتاق شما همخوانى دارد، و در عین راحتى کاربردى نیز هست. همچنین هنگام خرید صندلى  انتخاب کنید که بعد از جابجا کردن کودک به اتاق خودش، یا بتوانید در اتاق خود نگه دارید یا به اتاق کودک منتقل کنید و یا در فضاى دیگرى از خانه مثل هال و نشیمن قرار دهید.

+ فضاى ذخیره سازى

باید یک مکان برای نگه داشتن پوشک، لباس و لوازم ضرورى کودک در دسترس داشته باشید.  می توانید از یکی از کشوهاى خود استفاده کنید، و یا یک یا چند سبد که جنبه دکورى هم داشته باشند به اتاق اضافه کنید.  در اواسط شب، رفت و آمد حتى چند قدمى به اتاق کودک وقتى که بیست بار تکرار شود، میتواند از تحمل خارج شود.

خوابیدن نوزاد در اتاق شما در چند ماه اول زندگى او میتواند از استرس دنیاى جدید پدر و مادر بکاهد. قبل از این که به خود بیایید، کودک  بزرگ میشود و در اتاق پسر یا دخترهاى بزرگ میخوابد، و شما دلتان براى این روزها تنگ میشود. پس مطمئن شوید که از آن بیشترین لذت را میبرید. . .

پايان

بانوي شهر

اتاق خواب کودک

درباره بهداشت كودكان ,
مجله اینترنتی هلو شنبه 27 مرداد 1397 زمان : 8:52 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
ما در مجله اينترنتي هلو با جديدترين مطالب درباره پزشکي،زناشويي،آشپزي،بارداري،کودک،تعبير خواب،مدل لباس،بيوگرافي افراد مشهور و .... در خدمت شما عزيزان هستيم
اطلاعات کاربری
داستان واقعي رابطه نامشروع با پسر شهرستاني

داستان واقعي رابطه نامشروع با پسر شهرستاني

کامران سرانجام توانست من را فریب دهد، زیرا او با اصرارتمام توانست یک روز به دور از چشم مادرم به خانه ما آمده و با من ارتباط برقرار کرده و  . .

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

لذت جنسي در دوران بيماري هاي مزمن

لذت جنسي در دوران بيماري هاي مزمن

افرادي که دچار بيماري هاي مزمن هستند چگونه از رابطه جنسي خود لذت ببرند؟

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

تجاوز به دختر دانش آموز توسط يک فوتباليست

تجاوز به دختر دانش آموز توسط يک فوتباليست

آقاي فوتباليست که دختر دانش آموز تجاوز کرده بود و باعث باردار شدن اين دختر شده بود

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

آمار سایت
  • کل مطالب : 12266
  • کل نظرات : 148
  • افراد آنلاین : 290
  • تعداد اعضا : 97
  • آی پی امروز : 424
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 2,771
  • باردید دیروز : 343
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,635
  • بازدید ماه : 6,635
  • بازدید سال : 65,895
  • بازدید کلی : 3,927,276
  • کدهای اختصاصی