loading...

مجله اينترنتي هلو

بازدید : 149
رد پای ترکیه و رژیم اسرائیل در محاصره شیعیان، توسط دولت باکو


رد پای ترکیه و رژیم اسرائیل در محاصره شیعیان، توسط دولت باکو
چند روز قبل، عده ای از وهابی ها و سلفی های دولت باکو، به حسینیه ای در نزدیکی مرقد بی بی رحیمه حمله کردند و درگیری بین شیعیان و وهابی ها شکل گرفت. پلیس دولت باکو نیز پس از حضور در محل با جانبداری از وهابی ها اقدام به ضرب و شتم و کشتار شیعیان کرد.

به ادامه مطلب برويد

   

چند روز قبل عده ای از وهابی ها و سلفی های دولت باکو، به حسینیه ای در نزدیکی مرقد بی بی رحیمه حمله کردند و درگیری بین شیعیان و وهابی ها شکل گرفت. پلیس دولت باکو نیز پس از حضور در محل با جانب داری از وهابی ها اقدام به ضرب و شتم و کشتار شیعیان کرد. پلیس دولت باکو همچنین  عده ای از مردم و علمای شیعه این منطقه را دستگیر کرد؛ مسأله ای که باعث واکنش علمای بلاد اسلامی به این عمل حاکمان باکو شده است.

به گزارش «تابناک» در همین راستا، امام جمعه تبریز با غیرقابل تحمل دانستن محاصره، کشتن و دستگیری مردم «نارداران» جمهوری آذربایجان توسط دولت به دلیل یک حرکت دینی گفت: این وضع قابل تحمل نیست و دولت جموری اسلامی ایران این مسأله را پیگیری و حل کند، در غیر این صورت در روابط خود با این کشور تجدید نظر کند.

 آیت الله محسن مجتهد شبستری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی(ره) این شهر، با اشاره به با اشاره به اتفاقات اخیر جمهوری آذربایجان و کشتار مردم در حسینیه نارادارن در جمهوری آذربایجان اظهار داشت: این حادثه ناگواری که در منطقه «نارداران» باکو اتفاق افتاده را در نماز جمعه هفته گذشته محکوم کرده و بار دیگر محکوم می‌کنم؛ اما از قراری که نقل می‌شود، وضع وخیم‌تر شده است.

وی افزود: عده‌ای از مردم مسلمان توسط دولت کشته و عده‌ای از مردم و علما نیز دستگیر شده‌اند که بنده نصیحت گونه از دولت باکو خواستم به این وضعیت برخورد با مردم مسلمان و شیعه «نارداران» پایان دهد.

وی افزود: منطقه «نارداران» همچنان در محاصره قرار گرفته و آب و برق این منطقه توسط حکومت جمهوری آذربایجان قطع شده و افراد جدیدی نیز دستگیر شده‌اند که این خشونت به هیچ وجه صحیح نبوده و زیبنده یک کشور اسلامی نیست.

خطیب جمعه تبریز خاطرنشان کرد: جای تعجب است که دولت جمهوری آذربایجان ایران را متهم در حوادث می‌کند، در حالی که ایران همیشه حسن همجواری خود را با همسایگان حفظ کرده و هیچ گونه دخالتی در «نارداران» ندارد.

امام جمعه تبریز افزود: از دولت جمهوری آذربایجان می خواهیم هشیار بوده و از این دست اقدامات خودداری کنند و اگر عوامل خارجی و بیگانه در تحریک دولت برای فشار بر دینداران آذربایجان نقش دارند، به توطئه ها و جوسازی های آنها توجه نکنند.

آیت‌الله شبستری تصریح کرد: مردم مسلمان و دینداران «نارداران» یک حرکتی دینی انجام داده‌اند و کشتن و دستگیری به هیچ وجه قابل تحمل نیست و دولت جمهوری آذربایجان باید هر چه زودتر این محدودیت‌ها را بردارد.

وی با بیان اینکه این وضع مناسب کشوری که دارای مردم مسلمان است، نبوده و دولت آذربایجان به جای زندانی و بازداشت مردم و روحانیون هر چه زودتر این محدودیت‌ها را بردارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: روش خشونت آمیز به هیچ وجه به مصلحت نیست. از دولت جمهوری اسلامی می‌خواهیم حوادث «نارداران» جمهوی آذربایجان را طریق دیپلماتیک پیگیری و حل کند. در غیر این صورت، خواستار تجدیدنظر در روابط با جمهوری آذربایجان هستیم.

بر اساس اطلاعاتی که برخی روزنامه نگاران مستقل در صفحات اجتماعی خود منتشر کرده اند، رژیم ترکیه و اسرائیل، در برخورد با شیعیان از مشاوره های اطلاعاتی و عملیاتی به دولت مستقر در شهر باکو داده اند.

منبع:تابناك

مجله اینترنتی هلو شنبه 14 آذر 1394 زمان : 16:49 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
ما در مجله اينترنتي هلو با جديدترين مطالب درباره پزشکي،زناشويي،آشپزي،بارداري،کودک،تعبير خواب،مدل لباس،بيوگرافي افراد مشهور و .... در خدمت شما عزيزان هستيم
اطلاعات کاربری
داستان واقعي رابطه نامشروع با پسر شهرستاني

داستان واقعي رابطه نامشروع با پسر شهرستاني

کامران سرانجام توانست من را فریب دهد، زیرا او با اصرارتمام توانست یک روز به دور از چشم مادرم به خانه ما آمده و با من ارتباط برقرار کرده و  . .

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

لذت جنسي در دوران بيماري هاي مزمن

لذت جنسي در دوران بيماري هاي مزمن

افرادي که دچار بيماري هاي مزمن هستند چگونه از رابطه جنسي خود لذت ببرند؟

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

تجاوز به دختر دانش آموز توسط يک فوتباليست

تجاوز به دختر دانش آموز توسط يک فوتباليست

آقاي فوتباليست که دختر دانش آموز تجاوز کرده بود و باعث باردار شدن اين دختر شده بود

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

آمار سایت
  • کل مطالب : 12266
  • کل نظرات : 148
  • افراد آنلاین : 294
  • تعداد اعضا : 97
  • آی پی امروز : 428
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 4,920
  • باردید دیروز : 343
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8,784
  • بازدید ماه : 8,784
  • بازدید سال : 68,044
  • بازدید کلی : 3,929,425
  • کدهای اختصاصی