loading...

مجله اينترنتي هلو

بازدید : 77

پوست انسان از چه سني چروک مي شود ؟

همه ي خانمها از چروک شدن پوست خود نگران هستند و مي خواهند ديرتر دچار چروک پوست شوند . آيا شما مي دانيد از چه سني پوست شما چروک مي شود؟

به ادامه مطلب برويد

چروک شدن پوست مساوي با پيري

پیشگیری ساده و تمام و کمال ! در حدود ۳۰ سالگی اولین چروک ها ظاهر می شوند، کبودی و گودی چشم ها افزایش می یابند، به حدی که کمبود رنگ دانه ها می تواند باعث برهم خوردن رنگ چهره شود.

- برای جوان ماندن، پوست تان را با کرم متناسب با نوع آن مرطوب نگه دارید، سیگار نکشید و از قرار گرفتن در معرض آفتاب شدید، اجتناب کنید.

+ پوست شما در ۳۰ سالگی :

پیشگیری ساده و تمام و کمال ! در حدود ۳۰ سالگی اولین چروک ها ظاهر می شوند، کبودی و گودی چشم ها افزایش می یابند، به حدی که کمبود رنگ دانه ها می تواند باعث برهم خوردن رنگ چهره شود.

+ حدود ۳۰ سالگی ، پوست تغییر می کند :

- در واقع از این سن به بعد است که بازسازی سلول های تولید کنندۀ پوست ، کاهش می یابد. به علاوه، همواری پوست کم می شود خصوصاً این حالت در زمان خستگی زودتر به چشم می آید. یک بار در هفته از صمغ بر روی پوست تان استفاده کنید، این کار بازسازی سلولی را تقویت می کند. از ماسک های مخصوص درخشان کننده برای بازگرداندن روشنایی پوست استفاده کنید. (خصوصاً زنان سیگاری)

+ معضل کبودی و گودی دور چشم :

باز هم در سی سالگی است که کبودی و گودی دور چشم اهمیت می یابد. در برخی موارد (استعمال دخانیات، عدم مراقبت های مرتب) ممکن است این کبودی و گودی ها حسابی جا خوش کنند.

- از آنجایی که این بخش از صورت، بسیار ظریف و حساس است و بر روی چهره تأثیر می گذارد، نشانه های افزایش سن و خستگی را به خوبی نشان می دهد. توجه تان به این قسمت را دو برابر کنید، صبح و شب با دقت بسیار و به آرامی به خط کاسۀ چشم با دست ضربه بزنید.

+ توجه به چین و چروک های واضح :

اگر گفته می شود که یک زن دیگر هرگز مانند سی سالگی اش زیبا نیست، فقط به خاطر چین و چروک های ریز نیست (خطوط باریک اطراف چشم ها و دهان)، بلکه دلیلش اولین چین و چروک ها هستند که خود را در برخی مناطق نشان می دهند: چین و چروک دور چشم ، خطوط اخم و چین و چروک دور لب ها و بینی . از نسل جدیدی از محصولات مراقبتی بهره ببرید ، این محصولات جلوی دوگانگی چروک را می گیرند. با یک تا دو بار در هفته شروع کنید و سپس در طی سال تعداد دفعات را افزایش دهید.

+ با لکه های قهوه ای مبارزه کنید :

۳۰ سالگی آغاز دوره ای است که پوست ملانین کمتری تولید می کند و این دلیلی است برای کارکرد نامناسب رنگ دانه ها در این دوره ، سپس لکه های قهوه ای اطراف چشم ها ، لب ها ، روی پیشانی (خصوصاً در طی دوران بارداری یا به دلیل مصرف قرص های ضدبارداری و یا قرارگرفتن در معرض آفتاب) ظاهر می شوند. برای معالجۀ این لکه ها، باید از پوست تان با یک کرم ضدآفتاب یا یک کرم حاوی ویتامین A یا هیدروکینون که به طور موقت جلوی تولید رنگ دانه ها را می گیرد، محافظت کنید. . .

پايان مطلب www.holoo1.ir

منبع:بيتوته beytoote.com

آرايش و زيبايي

مجله اینترنتی هلو چهارشنبه 14 شهریور 1397 زمان : 10:44 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
ما در مجله اينترنتي هلو با جديدترين مطالب درباره پزشکي،زناشويي،آشپزي،بارداري،کودک،تعبير خواب،مدل لباس،بيوگرافي افراد مشهور و .... در خدمت شما عزيزان هستيم
اطلاعات کاربری
داستان واقعي رابطه نامشروع با پسر شهرستاني

داستان واقعي رابطه نامشروع با پسر شهرستاني

کامران سرانجام توانست من را فریب دهد، زیرا او با اصرارتمام توانست یک روز به دور از چشم مادرم به خانه ما آمده و با من ارتباط برقرار کرده و  . .

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

لذت جنسي در دوران بيماري هاي مزمن

لذت جنسي در دوران بيماري هاي مزمن

افرادي که دچار بيماري هاي مزمن هستند چگونه از رابطه جنسي خود لذت ببرند؟

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

تجاوز به دختر دانش آموز توسط يک فوتباليست

تجاوز به دختر دانش آموز توسط يک فوتباليست

آقاي فوتباليست که دختر دانش آموز تجاوز کرده بود و باعث باردار شدن اين دختر شده بود

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

آمار سایت
  • کل مطالب : 12266
  • کل نظرات : 148
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 97
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 161
  • بازدید امروز : 509
  • باردید دیروز : 1,058
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 509
  • بازدید ماه : 9,090
  • بازدید سال : 40,411
  • بازدید کلی : 3,901,792
  • کدهای اختصاصی