loading...

مجله اينترنتي هلو

بازدید : 132

کاهش وزن و تناسب اندام با رژيم شوک

افراد از رعایت رژیم‌های سنتی و طولانی مدت و نتیجه نگرفتن ناراضی هستند . بعضی‌ها هم به دنبال راه‌های سریع‌تر و موثرتری مثل «رژیم شوک» هستند . . .

به ادامه مطلب برويد

چگونه لاغر شويم ؟ سوال خيلي از خانم ها

       اگر تا به حال قصد کاهش وزن داشته‌اید، احتمالا اسم «رژیم شوک» به گوش‌تان خورده و می‌دانید که بهترین راه برای کاهش وزن نیست. شاید اوایلش مقدار زیادی وزن کم کنید اما نمی‌توانید وزن کم شده را حفظ کنید و حتی ممکن است سنگین‌تر از قبل شوید.

   اما آخرین مطالعات دانشمندان نشان داده است که همیشه هم اینطور نیست!

  بسیاری از مردم عوارض اضافه وزن برای سلامت بدن را می‌دانند بنابراین تعجبی ندارد که نیمی از مردم مدام در حال امتحان کردن شیوه‌های مختلف کاهش وزن باشند . اما بسیاری افراد از رعایت رژیم‌های سنتی و طولانی مدت و نتیجه نگرفتن ناراضی هستند. بعضی‌ها هم به دنبال راه‌های سریع‌تر و موثرتری مثل «رژیم شوک» هستند. این رژیم‌ها با کاهش شدید کالری دریافتی (بین 800 تا 1200 کالری در روز) باعث لاغری می‌شوند؛ همانطور که می‌دانید میزان انرژی دریافتی معمول برای خانم‌ها 2000 و برای آقایان 2500 کالری است.

افرادی که رژیم شوک می‌گیرند، برای 12 هفته چیزی جز سوپ‌های خاص، انواع شیک و بار نمی‌خورند. ضمن اینکه تشویق‌های متخصصان و مشاوران تغذیه هم می‌تواند کمک خوبی باشد تا فرد رژیمش را به طور دقیق رعایت کند . البته بسیاری از متخصصان تغذیه نظر خوبی نسبت به رژیم‌های شوک طولانی مدت ندارند و نهایتا برای 3 روز چنین رژیم‌هایی را توصیه می‌کنند.
متخصصان تغذیه نظر خوبی نسبت به رژیم‌های شوک طولانی مدت ندارند

اما مطالعات اخیر نشان داده است که باید درباره این نوع رژیم‌ها تغییر عقیده داد؛ برای اثبات این موضوع، دانشمندان 278 داوطلب چاق را انتخاب کردند و به صورت اتفاقی، نیمی از آنها را برای شرکت در یک دوره 12 هفته‌ای رژیم شوک انتخاب شدند و نیم دیگرشان هم به توصیه‌های یک مشاور تغذیه برای کاهش وزن (مراقبت‌های معمول) عمل کردند.

بعد از یک سال، کسانی که در دوره رژیم شوک شرکت کرده بودند، 11 کیلوگرم کاهش وزن داشتند و گروه دیگر تنها 3 کیلو لاغر شده بودند.
همچنین پزشکان با کمک ابزاری توانستند احتمال بروز حمله قلبی و سکته در طول 10 سال آینده در این افراد را بررسی کردند و مشخص شد میزان خطر بیماران گروه رژیم شوک، به طور چشمگیری کاهش یافته است.

  کنترل قند خون در این گروه بهبودی بسیار پررنگی داشت و مهم‌تر از همه، کیفیت زندگی این افراد در مقایسه با گروه دوم، افزایش بسیار زیادی پیدا کرده بود.

   البته که تعداد بیشتری از افراد در گروه رژیم شوک دچار عوارض جانبی مثل یبوست، سرددرد، خستگی و گیجی بودند اما با این حال به عقیده محققان، رژیم شوک یکی از راه‌های بی‌خطر و موثر برای لاغری سریع و کاهش وزن زیاد است . . .

پايان مطلب

بازنشر : مجله اينترنتي هلو

ني ني سايت  ninisite.com

رژيم شوک

مجله اینترنتی هلو سه شنبه 17 مهر 1397 زمان : 17:26 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
ما در مجله اينترنتي هلو با جديدترين مطالب درباره پزشکي،زناشويي،آشپزي،بارداري،کودک،تعبير خواب،مدل لباس،بيوگرافي افراد مشهور و .... در خدمت شما عزيزان هستيم
اطلاعات کاربری
داستان واقعي رابطه نامشروع با پسر شهرستاني

داستان واقعي رابطه نامشروع با پسر شهرستاني

کامران سرانجام توانست من را فریب دهد، زیرا او با اصرارتمام توانست یک روز به دور از چشم مادرم به خانه ما آمده و با من ارتباط برقرار کرده و  . .

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

لذت جنسي در دوران بيماري هاي مزمن

لذت جنسي در دوران بيماري هاي مزمن

افرادي که دچار بيماري هاي مزمن هستند چگونه از رابطه جنسي خود لذت ببرند؟

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

تجاوز به دختر دانش آموز توسط يک فوتباليست

تجاوز به دختر دانش آموز توسط يک فوتباليست

آقاي فوتباليست که دختر دانش آموز تجاوز کرده بود و باعث باردار شدن اين دختر شده بود

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

آمار سایت
  • کل مطالب : 12266
  • کل نظرات : 148
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 97
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 161
  • بازدید امروز : 481
  • باردید دیروز : 1,058
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 481
  • بازدید ماه : 9,062
  • بازدید سال : 40,383
  • بازدید کلی : 3,901,764
  • کدهای اختصاصی