loading...

مجله اينترنتي هلو

بازدید : 66

پيلاتس چيست و چه فوايدي دارد؟

مجله اينترنتي هلو : پیلاتس برای ایجاد قدرت، انعطاف پذیری و استقامت، از حرکات کنترل شده‌ای استفاده می‌کند که در درجه‌ی اول بر عضلات مرکزی بدن شما تمرکز می‌کنند . .

به ادامه مطلب برويد

     انجام مستمر تمرینات پیلاتس، یکی از بهترین راه‌ها برای تغییر شکل بدنتان است. انجام چندین جلسه پیلاتس درهفته، به همراه یک رژیم غذایی سالم و با همراهی تمرینات کاردیو، به شما کمک می‌کند که بدنتان را محکم کرده و عضلاتتان را به مرور زمان، بلندتر و باریک کنید.

همچنین، پیلاتس یک انتخاب مطمئن برای رقصنده‌های حرفه‌ای است. در حالیکه غیر واقعی است انتظار داشته باشید بعد از چند ماه تمرین، اندامتان شبیه یک رقصنده‌ی حرفه‌ای شود، اما قطعا می‌توانید در راستای بهتر کردن پوسچر و باریک‌تر کردن بدنتان گام بردارید.

*   پیلاتس چیست؟

پیلاتس برای ایجاد قدرت، انعطاف پذیری و استقامت، از حرکات کنترل شده‌ای استفاده می‌کند که در درجه‌ی اول بر عضلات مرکزی بدن شما تمرکز می‌کنند. پیلاتس، یک روال آماده سازی بدن است که باعث حجیم شدن عضلات نمی‌شود. در عوض، حرکات آن عضلات شما را بلند کرده و در عین حال آنها را تقویت می‌کند.

محبوب ترین شکل پیلاتس، پیلاتس روی زیر انداز است، که در آن یکسری از حرکات را روی زیر اندازی که روی زمین پهن کرده‌اید انجام می‌دهید. شکل‌های دیگر پیلاتس به استفاده از ابزارهای گران قیمت و بزرگ نیاز دارند که معمولا در استودیوهای پیلاتس موجود است.

پیلاتس به هر شکلی که انجام شود، این توانایی را دارد که ظاهر بدنتان را به طور چشمگیری تغییر دهد. پیلاتس به شما بدنی نرم و قوی با شکمی صاف و ران‌های باریک و بلند و همچنین پوسچری بهتر می‌دهد.

*   چرا باید پیلاتس را انتخاب کنید؟

اغلب اوقات، خانم‌ها تمایل دارند که تمریناتشان را فقط بر روی تمرینات کاردیو متمرکز کنند. مهمتر از همه، اگر قرار نیست مقدار زیادی کالری بسوزانید، پس هدف از ورزش کردن چیست؟ این نوع تفکر، غلط است.

در واقع بدن شما به ترکیبی از کاردیو و تمرینات قدرتی نیاز دارد تا واقعا متحول شود. شما با محدود کردن روال تناسب اندامتان به فعالیت‌های کاردیوی محض، به خودتان ضرر زیادی می‌رسانید.

پیلاتس اما یک انتخاب عالی است. زیرا شما می‌توانید فقط در یک کلاس یک ساعته، یک تمرین کامل بدن انجام دهید که به اندامتان شکل می‌دهد. بخصوص اگر تمرینات وزنه زدن بنظرتان ترسناک یا خسته کننده هستند، پیلاتس، یک جایگزین عالی برای هر نوع تمرین تقویت کننده‌ی عضله است که می‌خواهید انجام دهید.

اگر تابحال در یک کلاس پیلاتس شرکت نکرده‌اید، یک بار آنرا امتحان کنید. احتمال دارد که در روز بعد از کلاس پیلاتس، در سراسر بدنتان کمی احساس درد کنید، زیرا تمام گروه‌های عضلانی‌تان مورد استفاده قرار گرفته‌اند. از آن جهت که پیلاتس، تمام بدن شما را در یک تمرین واحد هدف می‌گیرد، بسیار کارا و قدرتمند است.

*    مزیای روانی پیلاتس:

    هر شکلی از ورزش، هم از نظر جسمی برایتان مفید است، و هم از نظر روحی. پیلاتس نیز از این قاعده مستثنی نیست. در واقع جوزف پیلاتس (بنیانگذار پیلاتس) معتقد بود که سلامت جسمی و روانی با هم مرتبطند.

    در نتیجه، اصول پیلاتس بر روش‌های سلامتی متمرکز شده که هم از نظر درونی و هم بیرونی به نفع شرکت کنندگان باشد: تمرکز، تنفس، کنترل و حرکات روان.

     از آنجا که پیلاتس به شما می‌آموزد بدن و ذهنتان را کنترل و متعادل کنید و بجای تعداد حرکات، اغلب بر کیفیت حرکت‌ها تمرکز کنید، در تمرینتان، هم ورزش جسمی انجام می‌دهید و هم ورزش روحی.

   قدرت پیلاتس از این واقعیت نشأت می‌گیرد که هر کسی می‌تواند آن را انجام دهید. پیلاتس، جزو ورزش‌های پربرخورد نیست و شوک و فشار کمی بر بدنتان وارد می‌کند.

    بهتر از همه، تقریبا می‌تواند در هر جایی انجام شود. با افزایش کلاسهای پیلاتس و در دسترس بودن DVD‌های خانگی، هر کسی می‌تواند در این ورزش شرکت کند.

پس معطل چه هستید؟ در موردش فکر کنید :)

پايان مطلب

مجله تناسب اندام  fitnessmagazine.ir

درباره سبك زندگي ,
مجله اینترنتی هلو یکشنبه 29 مهر 1397 زمان : 15:04 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
ما در مجله اينترنتي هلو با جديدترين مطالب درباره پزشکي،زناشويي،آشپزي،بارداري،کودک،تعبير خواب،مدل لباس،بيوگرافي افراد مشهور و .... در خدمت شما عزيزان هستيم
اطلاعات کاربری
داستان واقعي رابطه نامشروع با پسر شهرستاني

داستان واقعي رابطه نامشروع با پسر شهرستاني

کامران سرانجام توانست من را فریب دهد، زیرا او با اصرارتمام توانست یک روز به دور از چشم مادرم به خانه ما آمده و با من ارتباط برقرار کرده و  . .

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

لذت جنسي در دوران بيماري هاي مزمن

لذت جنسي در دوران بيماري هاي مزمن

افرادي که دچار بيماري هاي مزمن هستند چگونه از رابطه جنسي خود لذت ببرند؟

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

تجاوز به دختر دانش آموز توسط يک فوتباليست

تجاوز به دختر دانش آموز توسط يک فوتباليست

آقاي فوتباليست که دختر دانش آموز تجاوز کرده بود و باعث باردار شدن اين دختر شده بود

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

آمار سایت
  • کل مطالب : 12266
  • کل نظرات : 148
  • افراد آنلاین : 218
  • تعداد اعضا : 97
  • آی پی امروز : 394
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 1,449
  • باردید دیروز : 348
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,449
  • بازدید ماه : 1,449
  • بازدید سال : 60,709
  • بازدید کلی : 3,922,090
  • کدهای اختصاصی