loading...

مجله اينترنتي هلو

بازدید : 153

آقايان مراقب آلت تناسلي خود باشند

آلت تناسلي آقايان هميشه در معرض خطر است و بايد بخوبي مراقبت شود . در اينجا شما را با خطراتي که آلت تناسلي آقايان را تهديد مي کند آشنا مي کنيم

به ادامه مطلب برويد

آلت تناسلی یک عضو حساس در بدن آقایان است که باید نسبت به سایر اعضای بدن مراقبت بیشتری شود. در این مقاله سعی بر آن است که شما را با آسیبهای جدی این اندام بدنتان که لازمه مراجعه سریع به پزشک است آشنا کنیم.

+ غلاف شدگی (invaginated):

یک اصطلاح تخصصی است که پزشکان برای توصیف حالتی از آن استفاده می‌کنند که آلت تناسلی مرد به داخل برگشته و باصطلاح غلاف شده است. این اتفاق ممکن است برای شما نیز رخ دهد. به این حالت اصطلاحاً آلت تناسلی به دام افتاده نیز می‌گویند که معمولاً تا حدی ناشی از نوعی فشار شدید بر روی آن می‌باشد.

در واقع، آلت تناسلی با فشار زیاد مستقیماً به درون بافت چربی زیرپوستی واقع در میان لگن و آلت تناسلی فرو می‌رود.با توجه به عکس‌های نمونه‌های موردی اخیر دکتر وانگ از قربانیان حادثه تصادف با موتور سیکلت، این وضعیت، مشابه با غلاف خالی پوست که بی‌شباهت به انتهای خرطوم فیل نیز نیست، می‌باشد.

خبر خوب به گفته دکتر وانگ، این است که این نوع تصادف بسیار نادر است. همچنین از طریق «استخراج با دست» و جراحی تا حد زیادی برگشت پذیر می‌‌باشد. او در گزارش مربوط به یک فرد خوش شانس می‌گوید: «در این حادثه، هیچ آسیب مستقیمی به آلت وارد نشده بود.» و این فرد پس از «استخراج»، بطور نرمال قادر به انجام عمل جنسی و دفع ادرار بود- که البته می‌توان گفت اکثر مبتلایان به SOB در این لیست تا این حد خوش شانس نمی‌‌باشند.
مشکلات آلت تناسلی آقایان

+ آلت تناسلی ساکسوفونی یا Saxophone Penis:

در نتیجه بسته شدن غدد لنفاوی یا یک عفونت باکتریایی مرتبط با کلامیدیا رخ می‌دهد. بر اساس مطالعه موردی انجام شده در هند، در این بیماری نادر، آلت تناسلی متورم شده و از شکل خود خارج می‌گردد. تورم و پیچ خوردگی آن را می توان با دارو رفع نمود. دفع ادرار نیز بصورت نرمال قابل دستیابی است – البته چنانچه به پهلو بایستید. اما انجام عمل جنسی امکان پذیر نمی‌باشد.

+ سیم‌های متقاطع یا Crossed Wires:

درمان جراحی روده یا سرطان پروستات وخیم، در موارد بسیار نادر، منجر به «فیستول» می‌شود؛ منظور از فیستول پاره شدن بافتی است که مجرای ادرار را به انتهای روده بزرگ یا مقعد متصل می‌کند. از نشانه های ثبت شده این حالت، چکیدن ادرار از ناحیه مقعد می‌باشد که یعنی مدفوع راه خود را بسوی مجرای ادرار و مثانه پیش می‌گیرد. البته این مشکل کاملا قابل درمان است اما بهبود آن با توجه به مطالب منتشر شده از سوی دپارتمان اورولوژی دانشگاه یوتا، بسیار مشکل و زمان بر می‌باشد.

چنانچه به هنگام آبتنی در رودخانه آمازون شاهد پیرانا (نوعی ماهی کوچک)، کی‌من (نوعی سوسمار) و سفره ماهی (که انتهای دم آن تیغ های زهرآگین دارد) بوده اید، احتمالا آسیب به آلت تناسلی شما وجود دارد. ماهی به این معروف است که تیرهایی را بسوی دهانه آلت تناسلی مردان در حال شنا، پرتاب کرده و مجرای ادرار را مختل می‌کند.

به محض فرو رفتن تیر در آلت تناسلی، این گربه ماهی آبهای شیرین، شبکه تیغ‌های چتر مانند خویش را باز می‌کند و با لذت آنها را بسوی شما پرتاب کرده و اجازه می‌دهد تا آنها به خون شما وارد شوند. خارج ساختن این تیغ‌ها دردناک تر از آن چیزی است که بتوان تصورش را کرد.

+ خوب است بدانید چه چیز هایی بر سلامت آلت تناسلی مردانه تاثیر می گذارند؟

عوامل مختلفی می توانند بر روی سلامت آلت تناسلی مردانه تاثیر بگذارند که برخی از آنها قابل اصلاح بوده و برخی دیگر نمی باشند.

+ چند نمونه از این عوامل عبارتند از:

رابطه جنسی محافظت نشده: اگر شما رابطه جنسی محافظت نشده داشته باشید ممکن است به یک بیماری عفونی مقاربتی مبتلا شوید. بیماری قلبی و دیابت: این بیماری ها می توانند بر روی جریان خون تاثیر گذاشته و باعث اختلال در نعوظ شوند.

داروها و روش های درمانی: برخی از دارو ها و روش های درمانی می توانند سلامت آلت تناسلی را به خطر بیاندازند. به عنوان مثال عمل جراحی پروستات به منظور درمان سرطان پروستات ممکن است باعث بی اختیاری ادراری و اختلال در نعوظ شود.

سیگار کشیدن: سیگار کشیدن خطر ابتلا به اختلال نعوظ را دو برابر می کند.

سطح هورمون ها: عدم تعادل هورمونی مانند کمبود تستوسترون و یا ترشح بیش از حد هورمون پرولاکتین ممکن است باعث اختلال نعوظ شود.
خطرات بر روی سلامت آلت تناسلی مردانه

مشکلات روانی: افسردگی می تواند به کاهش و یا از دست دادن میل جنسی منجر شود. همچنین اگر شما به مشکلات نعوظ دچار هستید، ممکن است نگرانی از بروز مجدد این اختلال باعث ایجاد استرس و افسردگی در شما شود. این اتفاق می تواند قضیه را پیچیده کرده و در نهایت به ناتوانی جنسی بیانجامد. تجربه اتفاقات دردناک و ناراحت کننده مانند تجاوز جنسی نیز می تواند به مشکلات جنسی منجر شود.

مشکل در سیستم عصبی: سکته مغزی، آسیب های پشت و نخاع، ام اس و زوال عقل ممکن است منجر به اختلال نعوظ شوند.

سن: با افزایش سن سطح تستوسترون نیز کاهش می یابد. این قضیه می تواند منجر به کاهش میل جنسی، افزایش مدت زمان لازم برای تحریک شدن و نعوظ، انزال ضعیف و افزایش مدت زمان لازم برای نعوظ مجدد شود.

سوراخ کردن و استفاده از زیور آلات می تواند منجر به عفونت های پوستی شود.

رابطه جنسی خشن و پر تحرک: در حین نعوظ اگر آلت تناسلی به شدت و ناگهانی خم شود ممکن است با شکستگی آلت مواجه شوید که البته یک مشکل نادر به حساب می آید اما ممکن است در رابطه های جنسی خشن و پر تحرک اتفاق بیافتد. . . .

پايان

نيک صالحي

مجله اینترنتی هلو پنجشنبه 18 مرداد 1397 زمان : 18:21 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
ما در مجله اينترنتي هلو با جديدترين مطالب درباره پزشکي،زناشويي،آشپزي،بارداري،کودک،تعبير خواب،مدل لباس،بيوگرافي افراد مشهور و .... در خدمت شما عزيزان هستيم
اطلاعات کاربری
داستان واقعي رابطه نامشروع با پسر شهرستاني

داستان واقعي رابطه نامشروع با پسر شهرستاني

کامران سرانجام توانست من را فریب دهد، زیرا او با اصرارتمام توانست یک روز به دور از چشم مادرم به خانه ما آمده و با من ارتباط برقرار کرده و  . .

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

لذت جنسي در دوران بيماري هاي مزمن

لذت جنسي در دوران بيماري هاي مزمن

افرادي که دچار بيماري هاي مزمن هستند چگونه از رابطه جنسي خود لذت ببرند؟

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

تجاوز به دختر دانش آموز توسط يک فوتباليست

تجاوز به دختر دانش آموز توسط يک فوتباليست

آقاي فوتباليست که دختر دانش آموز تجاوز کرده بود و باعث باردار شدن اين دختر شده بود

ادامه مطلب اينجا را کليک کنيد

آمار سایت
  • کل مطالب : 12266
  • کل نظرات : 148
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 97
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 161
  • بازدید امروز : 1,227
  • باردید دیروز : 1,058
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,227
  • بازدید ماه : 9,808
  • بازدید سال : 41,129
  • بازدید کلی : 3,902,510
  • کدهای اختصاصی